"פרובוקטיבי מידי": הסרטון של פייג' ספיראנאק הוסר מהרשת החברתית

"הגולפאית הסקסית" חשפה בפני העוקבים כי טיק טוק לא אישרו את הסרטון שהעלתה: "שחררו את המחשוף", כתבה וזכתה לתגובות מפרגנות. עברה את הגבול? צפו בקטע שהוסר והכריעו בעצמכם

(גודל טקסט)

יש לה כמעט ארבעה מיליון עוקבים באינסטגרם והיא נחשבת לאחת הנשים הלוהטות בארה"ב. קוראים לה פייג' ספיראנאק, לשעבר שחקנית גולף מקצוענית וכיום אושיית אינסטגרם וכוכבת רשת ענקית, שמספקת לעוקבים שלה חומרים אטרקטיביים ולוהטים במיוחד. ספורטאית העבר בת ה-30 שיתפה את המיליונים שעוקבים אחריה שטיק טוק לא אישרו לה לפרסם סרטון בגלל שהיה "פרובוקטיבי מידי". 

בסרטון, האמריקאית צועדת על מגרש הגולף בשמלה קצרה כשהיא "מתגרה" בצופים עם מחשוף עמוק. את זה שיתפה באינסטגרם וכתבה: "טיק טוק לא מאשרים את הסרטון הזה אבל אני יודעת שאתם כן", ותייגה: "שחררו את המחשוף", בתרגום חופשי: תנו לי לשתף מה שבא לי, לא משנה עד כמה המחשוף שלי עמוק. באופן מתבקש, ספורטאית העבר קיבלה על כך אלפי תגובות מפרגנות.

"אנחנו לא מפלים, כאן הכל מתקבל בברכה", כתב לה אחד העוקבים וצחק. אחר הוסיף: "הסרטונים שלך הם הרגע הכי טוב ביום שלי". זאת ממש לא הפעם הראשונה שהגולפאית משתפת סרטונים מהסוג הזה, כשיש לה שלל סרטונים בהם היא ממחישה כל מיני תרגילים חדשים. לדוגמא, כשהיא מצליחה להשחיל את הכדור לגומה כשמקל הגולף שלה נמצא על החזה שלה. כנראה שבטיק טוק פחות אהבו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי