עוד אחד? השמועה על ג'ורג'ינה רודריגס מסעירה את הרשתות החברתיות 

זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו העלתה תמונה שהדהימה את המעריצים והציתה ספקולציות רבות. לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

האם החצי השני של כריסטיאנו רונאלדו שוב מצפה? רגע לפני שהיא מחליפה קידומת וחוגגת 30, ג'ורג'ינה רודריגס הציפה את הרשתות החברתיות בשמועות לגבי הריון נוסף, לאחר התמונות החדשות שפורסמו בחשבונות האינסטגרם של הזוג המפורסם. על פי דיווח בספרד, הנושא הזה הוביל לריב בין השניים וגרם למשבר.

ב"מארקה" נכתב כי השניים התווכחו ביניהם על כך, אבל כעת הספקולציות גורסות כי ג'ורג'ינה עשויה להיות בהריון עם הילד השלישי מהפורטוגלי. בפוסט האחרון אותו שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה: "המשפחה שלי, החיים שלי". באחת התמונות, רואים שהיא שיחזרה תמונה מהשנה שעברה, אז הייתה בהריון עם התאומים, ושלושת הילדים הקטנים מנשקים את בטנה ההריונית. 

הפעם, במהלך חופשת חג המולד, דאגה לצלם בדיוק את אותה התמונה בה היא מחזיקה את בלה אזמרלדה הקטנה והילדים שוב מנשקים את בטנה. "האם זה אומר שאת שוב מצפה?" נדהמו העוקבים.

לצערם הם לא קיבלו תשובה, אך זה לא מנע מהשמועה להתפשט ברשתות כמו אש בשדה קוצים. כזכור, לג'ורג'ינה ורונאלדו יש חמישה ילדים: כריסטיאנו ג'וניור, התאומים אווה ומתאו, ושתי בנותיהם המשותפות אלנה מרטינה ובלה אזמרלדה שבמהלך לידתה מת אחיה התאום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי