ואיך החום פתאום עולה: התמונה של ליאן קליימן שברה את הרשת בשיא הקור

אשתו של בוריס קליימן העלתה את הטמפרטורות והצגיה גזרה חלומית שמוכיחה שהיא רק משתבחת עם השנים. לירון שרון עם הפרטים המלאים מהחופשה החורפית והתובנות מחשבון האינסטגרם המרתק שלה

(גודל טקסט)

היא אחת הנשים שמחזיקות בחשבון האינסטגרם הכי פעיל ומעניין ברשת החברתית. הפעם, ליאן קליימן הצליחה לעצור את הדופק של כולם. אשתו של בוריס קליימן, שוערה של פאס יואנינה, שיתפה תמונות נדירות מהחופשה החורפית שלהם במלון גרנד פורסט מטסובו והציגה גזרה חלומית. ליאן, אמא לשלושה מתוקים, הצטלמה בביקיני והוכיחה שהיא משתבחת עם השנים.

משתבחת עם השנים. ליאן קליימן | מסך, אינסטגרם
ליאן קליימן – העלתה את המעלות בשיא הקור | מסך, אינסטגרם

בביקיני לבן עם הרקע הפסטורלי של השלג, ליאן העלתה את הטמפרטורות כשבחוץ יש מינוס מעלה עם התמונות ששיתפה מהחופשה הרומנטית שלה ושל בוריס. הזוג הישראלי שלנו ביוון מוכיח שגם הורים צעירים במשרה מלאה זוכרים להשקיע בזוגיות ולייצר רגעים רומנטיים כמו אלו שהם חווים כעת. במקביל, ליאן לא שוכחת לשתף תכנים הקשורים במלחמה בין ישראל לארגון הטרור חמאס.

24 אלף איש עוקבים אחרי החשבון שלה, שמעבר להסברה שהיא עושה בחודשים האחרונים והשיתופים החשובים, ניתן לראות בו את המסע של המשפחה מעבר לים, את הילדים המתוקים וההתמודדויות שלה כאמא וכאשת כדורגלן החיה במדינה זרה. אם תהיתם לעצמכם איך היא מצליחה לשמור על גזרה שלא מסגירה את העובדה שהיא עברה שלוש לידו, התשובה היא תזונה נכונה והרבה פילאטיס. 

ליאן קליימן, בוריס קליימן | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי