האקסית של אוסקר גלוך בזוגיות עם כדורגלן ישראלי מוכר?

אחרי הפרידה מכוכב זלצבורג, החלו לחשושים שטענו כי מרום איפרגן יוצאת עם תומר יוספי מהפועל חיפה, אך הסוכנת שלה מיהרה להכחיש

(גודל טקסט)

לפני מספר שבועות סיפרנו לכם כאן במדור על הפרידה המסתמנת של אוסקר גלוך ומרום איפרגן. אחרי כמעט שנה של מערכת יחסים על קו אוסטריה ישראל בין הכדורגלן בן ה-19 ליפייפיה בת ה-18, עכשיו זה רשמי וסופי – השניים אכן נפרדו כבר לפני למעלה מחודש. 

מרום איפרגן, זוגתו לשעבר של אוסקר גלוך
מרום איפרגן, זוגתו לשעבר של אוסקר גלוך | מסך, אינסטגרם

מרום, דוגמנית שלומדת משחק ונמצאת בתחילת הדרך, נחשבת לרווקה מבוקשת ובסביבתה החלו לצוץ שמועות שהיא יוצאת עם שחקן כדורגל אחר- תומר יוספי, כוכבה בן ה-24 של הפועל חיפה. האקסית של גלוך מיוצגת בסוכנות של רוברטו ומהסוכנת האישית שלה, ליאת לוסקי, נמסר בנוגע למערכת יחסים המסתמנת עם יוספי: "זו ידיעה מוטעית. מרום לא בזוגיות".

מרום איפרגן, אוסקר גלוך
מרום איפרגן, זוגתו לשעבר של אוסקר גלוך | מסך, אינסטגרם

הכרנו אותה דרך גלוך אבל כעת היא חזרה לשוק הרווקות ורק נזכיר שהיא בסך הכל בת 18, לפני גיוס, ככה שהכל יותר מבסדר. בזמן ששמה לא נקשר לשחקני כדורגל, חשבון האינסטגרם שלה הולך וגדל ויש לה כבר יותר מ-20 אלף עוקבים ביניהם גם שני הקשרים. חוץ מלספק תמונות פוטוגניות ויפות, מרום גם לומדת משחק מול מצלמה יחד עם שלי פרץ, אחותו של דניאל פרץ, אחד החברים הטובים של האקס. 

תומר יוספי שחקן הפועל חיפה חוגג שער | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי