יותר נועזת מאחותה? צברה חצי מיליון עוקבים חדשים בעקבות תמונה לוהטת

זאירה נארה, אחות של וונדה נארה, שיתפה אלבום פרובוקטיבי ששבר את הרשת. "האהבה שלכם היא דבר בלתי מוסבר. תודה על הפירגון וברוכים הבאים לכל העוקבים החדשים", היא התגאתה. צפו

(גודל טקסט)

זאירה נארה מתחילה לנשוף בעורפה של אחותה המפורסמת והפרובוקטיבית, כפי שמעיד היטב חשבון האינסטגרם שלה. אחותה של וונדה נארה איקרדי מטפסת במספר העוקבים, בין השאר בבזכות סשן התמונות האחרון ששיתפה. בזמן שוונדה ומאורו איקרדי נופשים בארגנטינה, זאירה עובדת סביב השעון – מדגמנת, מנחה פודקאסט ומתחזקת את החשבונות שלה ברשתות החברתיות.

לאחרונה דיגמנה למותג בגדי ים דרום אמריקאי והוכיחה לכולם עד כמה היא לוהטת בגיל 35. זאירה כנראה למדה מאחותה הגדולה ושיתפה גלריית תמונות פרובוקטיביות, שמתמקדות בעיקר בישבן והעוקבים התמוגגו. עד כדי כך שהיא פירסמה בסטורי שלה שבפחות מ-24 שעות הצטרפו אליה קרוב לחצי מיליון עוקבים חדשים. "האהבה שלכם היא דבר בלתי מוסבר. תודה על הפירגון וברוכים הבאים לעוקבים החדשים". 

לזאירה היו 6.6 מיליון עוקבים לפני התמונות הלוהטות וכיום היא מחזיקה ב-7.1 מיליון עוקבים באינסטגרם. הקשר הקרוב בינה לבין אחותה ללא ספק עזר לה להשיג את אהבת הקהל אבל היום היא כבר אושייה בפני עצמה וחוץ מהפנים היפות והפודקאסט, היא חיה את החיים הטובים ומטיילת מידי שבוע ביעד חדש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי