אחרי שהכריזה כי היא בהריון: מישל גרציג קיבלה את הבשורה הבאה

הדוגמנית הישראלית ובעלה טיבו קורטואה מצפים לילד משותף ראשון. בינתיים, היא קיבלה קמפיין חדש ותגיע בסוף השבוע לישראל

(גודל טקסט)

מישל גרציג וטיבו קורטואה חשפו בשבוע שעבר את הבשורה המרגשת של החורף: הם מצפים לילד (או ילדה) ראשון יחד. אושר גדול בתקופה כל כך קשה עבורנו הישראלים, שהנציגה שלנו בריאל מדריד כבר מתכוננת לתרגל סטטוס חדש, אמא. עכשיו, אשת הכדורגלן קיבלה בשורה מאד משמחת, לראשונה עם הבטן ההריונית מישל נבחרה כפרזנטורית של מותג הספורט אקטיב z sport ותגיע בסוף השבוע הקרוב לישראל. 

לראשונה מאז פרוץ המלחמה, גרציג תנחת בארץ הקודש לאחר שנבחרה ללוות ולייצג את המותג בשנה הקרובה. הדוגמנית בת ה-26 תצטלם לקמפיינים של המותג ותקדם אותו ברשתות החברתיות שלה, כשלצדה נבחרת המשפיענים הרחבה והמצליחה של המותג. חשבון האינסטגרם של החצי השני של השוער הבלגי מונה קרוב ל-800 אלף איש, והיא ממשיכה לשתף תכנים הקשורים למלחמה ולחטופים על מנת להגביר את המודעות סביב העולם. 

הבשורה על המותג החדש אותו תפרסם מישל מגיעה רגע אחרי החשיפה שבעקבות ההיריון, היא תפספס קמפיין גדול ונחשק במיוחד. על פי דיווח של וואלה סלבס! הדוגמנית אמורה הייתה להצטלם בסוף השבוע הקרוב למותג האיפור Sacara לצד הפרזנטורית של המותג, אנה זק. השתיים היו אמורות לקדם יחד את קו האיפור לכבוד חג הפורים, אלא שכשמישל חשפה את שלבי ההיריון המתקדמים שלה, הוחלט במותג האיפור שלא לשכור את שירותיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי