"את לא חוקית": הפורצת מגמר ליגת האלופות שברה שוב את הרשת

אחרי שהיממה את העולם ב-2019 והפכה לסנסציית רשת, קינסי וולנסקי העלתה סרטון שהטריף את מיליוני העוקבים

(גודל טקסט)

את גמר ליגת האלופות 2019 נזכור כולנו בעקבות אמריקאית אחת, קינסי וולנסקי, שהפכה בין לילה לסנסציה עולמית לאחר שפרצה לכר הדשא בחוטיני במהלך המשחק בין ליברפול לטוטנהאם. מאז, "הפורצת לכר הדשא" הצליחה לצבור קהל מטורף באינסטגרם שהיום עומד על 3.7 מיליון עוקבים. אף פעם לא נשכח את הרגע בו רצה במגרש עם בגד גוף שחור על מנת לקדם את אתר הפורנו של האקס שלה ואיך תפסה את תשומת ליבם של עשרות מיליוני הצופים ההמומים.

פורצת לגמר ליגת האלופות
קינסי וולנסקי | Gettyimages

קינסי הבינה שבין המיליונים שעוקבים אחריה יש המון אוהדי כדורגל ולכן התכנים שהיא מעלה לאחרונה הם ממגרשי הכדורגל. לפני מספר ימים שיתפה סרטון לוהט ובו עוררה ויכוח על חוקי הכדורגל ברשתות החברתיות. בת ה-27 הציגה את הגזרה המושלמת שלה כשהיא לובשת מדי כדורגל של נבחרת קולומביה ומפגינה כישורי אקרובטיקה כשעשתה סלטה, מסרה כדור חוץ ושאלה: "האם המסירה הזאת חוקית או לא?"

המעריצים השרופים מיד הגיבו ש"כל מה שהיא עושה הוא חוקי", ו-ויכוח סוער בין העוקבים החל בחשבון של הפורצת לכר הדשא. "המסירה שלך לא חוקית, אבל מה שבטוח מחוץ לחוק זה כמה שאת לוהטת", כתבה לה אחד העוקבים. אחר הוסיף: "המסירה חוקית, אבל למי אכפת כשאת כזאת שווה?"

העוקבים המשיכו להתדיין האם מדובר במסירה חוקית או לא וקינסי סיפרה שכששיחקה בתיכון מסרה ככה כל הזמן. מה שבטוח – כולם הסכימו פה אחד שאין סקסית ממנה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי