אחותו של כוכב ה-NBA תקפה: "גם ילדים מתים בעזה היו רוצים להגיע למשחקים"

אחותו של אל הורפורד הגיבה לסרטון של ילד ישראלי שהגיע למשחק של בוסטון - וחוללה סערה נוספת ברשת: "ילדים ישראלים יכולים ללכת למשחקי NBA, ילדים פלסטינים יכולים לקבור את המשפחות שלהם". וזה ממש לא הכל

(גודל טקסט)

לפני המשחק של בוסטון מול לוס אנג'לס לייקרס הלילה (בין חמישי לשישי), עמד בצד הפרקט ילד ונשא שלט עם הכיתוב: "ג'ייסון טייטום, טסתי 8,000 ק"מ רק כדי לראות אותך". העיתונאי האמריקאי טיילר סנואו שוחח עם הילד וגילה כי הוא ישראלי. "זו אהבה אמיתית", צייץ, אך לא כולם הסכימו עם הקביעה.

אחת המגיבות היתה אנה הורפורד, אחותו של שחקן הסלטיקס אל הורפורד, שמיהרה לצייץ: "אני משוכנעת שגם אחד מלמעלה מעשרת אלפי הילדים שמתו בעזה היה שמח לבוא". כשנשאלה מדוע היא יוצאת נגד המחווה של הילד הישראלי התמים, הגיבה: "כדי להביא מודעות ל-30 אלף האנשים שנטבחו על ידי המדינה המזויפת שלו".

"המלחמה התחילה לפני 75 שנה, על ידי ישראל", הוסיפה הורפורד, בסדרת תגובות לציוץ המקורי שלה. "היא מבצעת פשעי מלחמה. אין שום ספק שישראל היא האויב, והיא הרעה בסיפור הזה… אם ילדים פלסטינים יכולים לקבור את ההורים והאחים שלהם, הילד הזה יכול להתמודד עם ציוץ שכוון כלפי המדינה המומצאת שלו… ילדים ישראלים יכולים ללכת למשחקי NBA, ילדים פלסטינים יכולים לקבור את המשפחות שלהם".

בהמשך איבדה הורפורד סבלנות, והחלה להגיב לרוב הביקורות עליה במילים "Free Palestine". בחודשים האחרונים היא מרבה להדהד את הצד הפלסטיני בסכסוך, ולהפיץ תוכן אנטי-ישראלי רב ל-58.5אלף עוקביה.

הורפורד אחראית למספר סערות ברשתות החברתיות לאורך השנים. בפברואר שעבר עקצה את לברון ג'יימס וטענה כי מגיע לו לזכות באוסקר לאחר שהתלונן לשיפוט בהפסד לבוסטון, וטענה: "קיבלתי איומים על חיי, אנשים איחלו לי להיאנס. תפסיקו כבר עם כל הבולשיט הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי