צפו: בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו כפי שמעולם לא ראיתם

play
ג'ורג'ינה רודריגס | אתר רשמי, אינסטגרם, ג'ורג'ינה רודריגס
הסדרה של ג'ורג'ינה רודריגס בנטפליקס 00:37

הדוגמנית הפופולרית שינתה לוק לקמפיין אופנה, והציגה מראה ייחודי שהותיר את הגולשים המומים: "כריסטיאנו רונאלדו חתיכת בחור בר מזל". מסכימים?

(גודל טקסט)

מחר (שני) יחגוג הפנומן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו את יום הולדתו ה-39. ההשקעה הרבה ומוסר העבודה שלו תמיד היו החלקים המשמעותיים בקריירה שלו, בכל זאת, לא כולם יכולים להגיע לגילו ולהישאר בכושר שמאפשר להם לכבוש 54 שערים בשנה אחת. כנראה שהאמביציוזיות שלו היא דבר מדבק, אחרת איך אפשר להסביר את הנסיקה של בת הזוג שלו, ג'ורג'ינה רודריגס.

הדוגמנית הספרדיה ארגנטינאית יודעת עבודה קשה מה היא, להזכירכם כשהכירה את רונאלדו עבדה כמוכרת בחנות בגדים וסיפרה שלפני עבדה לעיתים גם בשתי עבודות במקביל כדי להרוויח כסף. עכשיו, כשהיא בת הזוג של הכדורגלן המפורסם בעולם ועם קהל של למעלה מ-56 מיליון עוקבים, גם היא עובדת סביב השעון וזוכה בקמפיינים הנחשקים ביותר.

אשת הכדורגלן היא הפנים של חברת הביגוד הידועה guess, ובקמפיין ששוחרר לרשתות החברתיות בסוף השבוע האחרון, היא נראית כפי שלא נראתה מעולם. ג'ורג'ינה ידועה בגזרה הסקסית שלה אבל התמונות למותג האופנה העלו הילוך ושם נראית לוהטת במיוחד עם לוק חדש של פוני בשיער וגווני שמש. העוקבים נגנבו מיופיה של החצי השני של הפורטוגלי וכתבו: "כריסטיאנו רונאלדו חתיכת בחור בר מזל". מסכימים?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי