הלם: לא תאמינו מה לא ידעתם על קפטן בית"ר ירושלים

play
אופיר קריאף עם אשתו מור | אינסטגרם
אברמוב פותח הכל: "אבוקסיס בגד בי, הוא אוהד הפועל ששוב ברח מבית"ר" 03:08

אשתו של אופיר קריאף, מור, התארחה בתכנית "מחוץ לקווים" וסיפרה איך הקשר מתפקד בבית, על מה הוא "תופס אותה כל הזמן" ולא שכחה להמר על תוצאת הדרבי

(גודל טקסט)

הערב (ראשון, 20:00 בספורט4) יתקיים הדרבי הירושלמי הלוהט כאשר בית"ר תפגוש את הפועל לראשונה מאז העזיבה הצורמת של יוסי אבוקסיס את הצהובים-שחורים. אחד הסמלים של בית"ר, אופיר קריאף, יקווה מאד לפתוח בהרכב ולעזור להשיג שלוש נקודות חשובות מתמיד. לכבוד הערב הירושלמי החגיגי, מור קריאף, אשתו של הקפטן הבית"רי, התארחה בתוכנית "מחוץ לקווים" עם לירון שרון וסיפרה מספר פרטים על הקשר שלא ידעתם.

"לפני משחק דרבי הטלפון שלו קורס. בכלל, ברחוב עוצרים אותו ומבקשים סרטונים. אני כל הזמן אומרת לאופיר שיש כוח מאד גדול בפרסום שלו כשחקן ירושלמי וזה מבורך", שיתפה מור. "בתור אמא לארבעה ילדים אני רואה גם מה זה נותן לילד, נגיד שעושים עליו חרמות וההורים פונים לאופיר – ואז את רואה איך זה מרים אותו. זה כוח שיש להם שהוא מדהים בעיניי, היום מהעיניים של אמא".

מעבר לעובדה שאופיר הוא כדורגלן 24/7, איך התפקוד שלו בבית?
"עם כל זה שאופיר טוטאלי ומחויב לכדורגל, אני יכולה להגיד שבזמן שהוא נמצא בבית הוא אבא מדהים. הוא הרבה פעמים יכול לזהות אצלי את הקושי ולהגיד לי 'מור, עצרי רגע, לכי תנוחי, הכל בסדר אני פה'. ועוד אני יכולה להגיד שהוא מסתדר עם ארבעתם הרבה יותר יפה ממני. הוא אבא טוטאלי".

ספרי לי משהו אחד שאנחנו לא יודעים על אופיר.
"הוא אוהב מאד קובה, שאני מכינה. אני חייבת לציין שאני ניסיתי לעבוד עליו פעם וביקשתי מחברה עזרה, אמרתי לה 'את תקני קובה ותכיני ואם הוא יצליח אז מהיום אני רק קונה!'. אז לא הצלחתי, הוא עלה על זה. וזה עוד משהו שאפשר להגיד על אופיר – אני לא יכולה לעבוד עליו, הוא תופס אותי כל הזמן. אגב, יש לו עוד מעט יום הולדת אז אני אשמח לרעיונות…".

החצי השני של אופיר קריאף סיימה בהימור לדרבי: "מה זאת אומרת? אנחנו מנצחים קל. 0:2 לבית"ר ירושלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי