הבוס של רד בול תחת חקירה, וכוכבת הספייס גירלז "עוברת גיהינום"

play
כריסטיאן הורנר ובת זוגו ג'רי האליוול | GettyImages, אילוסטרציה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.2 08:42

כריסטיאן הורנר, אחד המנהלים המצליחים בתולדות הפורמולה1, מואשם בהתנהגות פסולה עם עובדת. בת זוגו ג'רי האליוול "במצב של כאוס מוחלט, מתפוררת מבפנים, חוששת שחייה יתהפכו"

(גודל טקסט)

באנגליה ממשיכים לדווח בעניין על השלכות הפרשה סביב מנהל קבוצת רד בול, כריסטיאן הורנר, שמואשם בהתנהלות "אגרסיבית" כלפי עובדת שלו בצוות הפורמולה 1. הורנר דחה בתוקף את הטענה, כשעל פי הדיווחים התלונה היא על "התנהגות בלתי הולמת של שליטה". הורנר בן ה-50, אחד ממנהלי הצוותים המצליחים ביותר בפורמולה 1, רשום על שש אליפויות עולם של יצרנים ושבעה תארי אליפות של נהגים ב-Red Bull Racing. "אני מכחיש לחלוטין את הטענות האלה", אמר.

כריסטיאן הורנר מנהל קבוצת רד בול רייסינג פורמולה 1
כריסטיאן הורנר מנהל קבוצת רד בול רייסינג פורמולה 1 | אימג'בנק GettyImages

הורנר, שנחשב לסיפור הצלחה גדול בעולם המירוצים, נשוי לג'רי האליוול, לשעבר חברה בלהקת "הספייס גירלס", ולזוג ילדה בת 7. הוא מוערך מאוד, כמובן אמיד מאוד, וחבר של שורה ארוכה של סלבריטאים. לדברי מקורביו, מדובר בניסיון להדיח אותו, כחלק ממאבקי כוחות פנימיים על השליטה בחברה מאז מותו של המייסד דיטריך מטשיץ ב-2022.

כריסטיאן הורנר ובת זוגו ג'רי האליוול
| אימג'בנק GettyImages, HENRY NICHOLLS / AFP

באנגליה מדווחים שהאליוול חוששת ש"חייה עלולים להתהפך" עקב החקירה של בן זוגה, שעלולה להימשך חודשים. "ברור שזו הייתה תקופת גיהנום עבור ג'רי והיא הייתה במצב של כאוס מוחלט, ומנסה להחזיק את זה עבור הילדים בעודה מתפוררת בשקט מבפנים".

נטען גם שהספייס גירל חוששת שהדרמה המשפטית עשויה להימשך אפילו שנים. "היא אומרת שהיא מרגישה כאילו היא בסיוט בלתי נגמר ומבוהלת לחלוטין מהאופן שבו דברים יכולים להתפרק", נכתב באנגליה.

כמו כן, דווח כי האליחוול מחפשת תמיכה מחברתה וחברתה ללהקה, ויקטוריה בקהאם. מקור אמר שפוש ספייס מיהרה להציע את תמיכתה: "הם תמיד הסתדרו טוב והיו שם אחד בשביל השנייה בזמנים הקשים. כשג'רי ניהלה מערכת יחסים קצת סוערת עם כמה מהספייס גירלז האחרות, ויקטוריה תמכה בה ועזרה לה לעבור את זה. עכשיו ויקטוריה רוצה לתמוך בג'רי בכל דרך שהיא יכולה".

ג'רי האליוול, חברת הספייס גירלס לשעבר, לצד בן זוגה כריסטיאנן הורנר, מנהל רד בול פורמולה 1
| אימג'בנק GettyImages, Clive Mason

רד בול, חברת משקאות האנרגיה האוסטרית המחזיקה בצוות הפורמולה 1, אישרה שמתקיימת חקירה. "לאחר שנודע לה על האשמות האחרונות, החברה פתחה בחקירה עצמאית", נכתב. "התהליך הזה, שכבר בעיצומו, מתבצע על ידי עו"ד מומחה חיצוני. החברה מתייחסת לנושאים אלה ברצינות רבה והחקירה תושלם בהקדם האפשרי. לא יהיה נכון להגיב יותר בשלב זה".

הורנר אמור להופיע היום בפומבי לראשונה מאז שהועלו ההאשמות נגדו כאשר הוא ינכח בהשקה של המכונית של רד בול לעונת 2024.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי