אחרי ההפסד בחיפה: השמחה המטורפת של שחקן מכבי תל אביב

התואר הראשון של 2024 שייך להם. שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

זה נשמר בסוד לאורך כל הדרך, אבל הרגע שהוא חיכו לו כל כך סוף סוף הגיע - והשכיח את התוצאה המאכזבת מול הירוקים. הפרטים בפנים

(גודל טקסט)

יומיים אחרי ההפסד הצורם של מכבי תל אביב למכבי חיפה במשחק העונה בפעם השנייה בחודש האחרון, אחד הכוכבים הצהובים יכול להתנחם בבשורה משמחת במיוחד. יונתן כהן הפך לאבא לאחר שאשתו רוני אדרי כהן ילדה את ביתם הבכורה אתמול (שלישי) בבית החולים איכילוב שבתל אביב. השניים שמרו על ההיריון בסוד במשך תשעה חודשים, ולא פירסמו זכר לכך ברשתות החברתיות עד לרגע זה.

שחקן הכנף בן ה-27 ואשתו פירסמו תמונה מבית החולים עם התינוקת, וכתבו: "אמא ואבא. תשעה חודשים של פלא הבריאה, כמה חיכינו לך ילדה שלנו", לצד "מזמור לתודה", וזכו למאות תגובות מפרגנות. שחקני הליגה כולה מיהרו להביע את השמחה וההתרגשות שלהם מכך שהשניים, שהתחתנו לפני שנתיים וחצי, הפכו למשפחה בשעה טובה ומוצלחת.

יונתן ורוני, כזכור, מכירים כבר מגיל 15 וגדלו באותה השכונה, כשהיא הייתה מגיעה למשחקי הנוער שלו בקריית שלום עוד בימי חטיבת הביניים. מאז השאר היסטוריה, רוני ויונתן גילו שהאהבה נמצאת ממש מתחת לאף וחזרו להיות זוג עוד בקדנציה הקודמת שלו במכבי תל אביב. הם עברו ביחד לאיטליה עם החתימה שלו בפיזה וחזרו יחד לתל אביב אחרי שלא קיבל שם את ההזדמנות. נאחל להם המון מזל טוב לכבוד הסטטוס החדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי