איראן צנזרה את הישבן של ג'ורג'ינה רודריגס, שזועמת על "אסלאמיסטים חולים"

play
גאה בקימורים. ג'ורג'ינה | אתר רשמי, georginagio, אינסטגרם
הסדרה של ג'ורג'ינה רודריגס בנטפליקס 00:37

כלי תקשורת איראני החליט להשטיח את החלק האחורי של בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו וצינזר אותו בפוטושופ עלוב, המהלך גרר ביקורת חריפה

(גודל טקסט)

ג'ורג'ינה רודריגס מתגוררת בערב הסעודית, וכנראה כבר יודעת דבר או שניים על צניעות בעולם המוסלמי, אבל כעת נראה שגם היא הופתעה לגלות שהישבן שלה צונזר על ידי עיתון המשויך למשטר האיראני.

רודריגס, הדוגמנית בת ה-30, בת זוגו המפורסמת של כריסטיאנו רונאלדו, צולמה בתמונה משפחתית בחגיגות יום הולדתו ה-39 של כוכב הכדורגל הפורטוגלי. רודריגס נראתה לבושה בשמלה שחורה צמודה, בעודה מחבקת את בנו הבכור של רונאלדו, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, כשהמשפחה בת שש הנפשות מתגודדת סביב עוגת יום הולדת.

ג'ורג'ינה רודריגס חוגגת יום הולדת לצד כריסטיאנו רונאלדו
התמונה המקורית | אתר רשמי, אינסטגרם, כריסטיאנו רונאלדו
ג'ורג'ינה רודריגס חוגגת יום הולדת לצד כריסטיאנו רונאלדו - התמונה צונזרה באירן
התמונה שצונזרה | אתר רשמי, אינסטגרם, כריסטיאנו רונאלדו

התמונה – שפורסמה ל-621 מיליון העוקבים של רונאלדו באינסטגרם – פורסמה על ידי כלי חדשות ברחבי העולם, כולל העיתון Hamshahri האירני.

עם זאת, במקום להדפיס את המקור, כלי התקשורת בטהרן ערך את הצילום באופן בוטה כך שהישבן המעוגל של רודריגס לא נראה בו. בעקבות עבודת הפוטושופ הגסה, הישבן של הספרדייה היה שטוח ממותניה ועד לירך התחתונה.

ג'ורג'ינה רודריגס
גאה בקימורים. ג'ורג'ינה | אתר רשמי, georginagio, אינסטגרם

על פי "סאן", רודריגס "כועסת מאוד" מהשינוי הדיגיטלי של הפרסום בתמונה שצולמה בשבוע שעבר. "היא עובדת קשה למען הגוף שלה וגאה מאוד בקימורים שלה", אמרו. "זה רק מראה שהשקפת העולם על נשים בחלקים מסוימים של העולם היא מעוותת. זה שפל".

רודריגס, עם 57 מיליון עוקבים באינסטגרם, גאה בגזרה שלה. עם זאת, לאחר המעבר של רונאלדו לקבוצת הכדורגל הערבית הסעודית אל נאסר, היא נקטה בגישה שמרנית יותר כשפרסמה פוסטים ברשתות החברתיות בהתאם לקודי הלבוש המחמירים של המדינה המוסלמית.

הדבר עורר ביקורת ברשתות החברתיות, והשחקן הבריטי-איראני אומיד דג'לילי, מבקר גלוי של המשטר בטהרן, כתב: "הפגנת כבוד כה מועט לנשים על ידי השחתתן בפומבי אומר כל כך הרבה". חברת הפרלמנט של בלגיה דריה ספאי כתבה: "כך בדיוק מסתכלים איסלאמיסטים חולים על נשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי