"לוהטת מתמיד": וונדה נארה חשפה ושברה את הרשת, גם אקרדי התלהב

play
וונדה נארה | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 15.2 16:20

אשת הכדורגלן הפרובוקטיבית רצתה לבלות זמן איכות עם הילדים שלה בחופשת סקי מפנקת, אך תמונה אחת שינתה את הכל

(גודל טקסט)

אחרי הפרסומת של וונדה ומאורו איקרדי למותג יהלומים טורקי שהפכה לוויראלית בעקבות הפנים המשונות של החלוץ והדיבוב המצחיק, כעת הגיע תורה של אשת הכדורגלן לחזור למקום הטבעי והפרובוקטיבי שלה. וונדה בסך הכל רצתה לבלות "זמן איכות של סקי, משחקי וידאו ואוכל טוב" עם חמשת ילדיה כפי ששיתפה את העוקבים באינסטגרם, אבל תמונה אחת שינתה את הכל.

הארגנטינאית בת ה-37 שיתפה את 17.2 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם שהיא "ברחה" לחופשת סקי קצרה עם ילדיה על מנת לבלות איתם זמן איכות. זה לא מנע ממנה לשתף תמונה שכל הישבן שלה חשוף כשהיא לובשת תחתוני חוטיני זעירים וחזיית תחרה שקופה. "הארגנטינאית הכי יפה בטורקיה, תודה על שזכינו בך" כתב לה אחד העוקבים, בעוד אלפי תגובות אחרות התייחסו לדבר אחד – הישבן שלה.

"וונדה, את אלילה, צריך לתלות תמונה של הישבן שלך על פסל החירות", כתב לה עוקב נלהב. אפילו בעלה הסכים והגיב: "אשתי, את לוהטת מתמיד".

כזכור, וונדה עוברת שנה מטורפת כשהיא מתמודדת עם מחלת הלוקמיה ועושה הכל על מנת להתגבר עליה, כשבמקביל היא החלה לטפח קריירת שירה לצד מערכת היחסים עם איקרדי. השניים, שהיו על סף גירושים, משדרים כעת יחסים מעולים ונראה שבעקבות ההתמודדות עם המחלה שלה, הם התקרבו ושמו מאחוריהם את שלל הבגידות והפרשות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי