דוגמנית על: בתו של כוכב הכדורגל הישראלי הפכה לסנסציה עולמית

play
סאן מזרחי | מסך, אינסטגרם
"אני לא ממליץ להשאיר את ערן זהבי על הספסל גם בשבת הקרובה" 47:28

סאן מזרחי ממשיכה לנפץ שיאים, כשהפעם היא נבחרה לככב בתצוגת אופנה של אחד המותגים הגודלים בעולם. לירון שרון עם הפרטים המלאים על הגאווה הישראלית ששמעה לא מעט פעמים "לא" בצעירותה

(גודל טקסט)

היא התמודדה על תואר דוגמנית השנה בעולם מול קנדל ג'נר ובלה חדיד, נבחרה לאחת מהנשים המצליחות של מגזין "פורבס" מתחת לגיל 30 והיא לא מפסיקה להפתיע אותנו. סאן מזרחי, בתו של שחקן העבר האגדי אלון מזרחי, ממשיכה לנסוק והופכת לשם בינלאומי אותו כולם מכירים. 

הדוגמנית בת ה-25 נבחרה לככב בתצוגת האופנה של אחד המותגים הגדולים בעולם – רוברטו קבאלי, במסגרת שבוע האופנה במילאנו. כמו אבא שלה, גם היא אוהבת לקטוף תארים ובגילה הצעיר סאן כבר הספיקה להתחתן ולכבוש כל כך הרבה יעדים. על מסלול הדוגמנות בתו של כדורגלן העבר והלוק הים תיכוני המושלם שלה תפסו את העין של מאות המוזמנים ושלל הסלבס, אותם כבר התרגלה לראות בקהל כשהיא מפזזת על המסלול. 

למקרה שלא ידעתם, כבר בגיל 17 ניסתה סאן להתקבל לסוכנויות דוגמנות שונות בישראל, אך אף סוכנות לא קיבלה אותה. לאחר שהשתחררה מהצבא, ניסתה פעם נוספת ושוב לא התקבלה. כיום, היא חתומה בסוכנות 'אינץ מודלס' ומול סוכנויות נוספות בניו יורק, ברצלונה, לונדון, מילאנו ופריז.

חוץ מרוברטו קבאלי היא צעדה בתצוגות של פנדי, דיור, ורסאצ'ה, שאנל, ז'אן פול גוטייה, ז'קמוס ועוד. חלק מהתארים בהם זכתה במהלך הקריירה שלה הוא "Top Breakout" של אתר "מודלס", שזיכה אותה במקום הראשון במגזין Vouge לדוגמניות המבטיחות לשנת 2023, אז תהיו בטוחים שנמשיך לספר לכם על השיאים של ההבטחה הישראלית הכי חזקה בעולם הדוגמנות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי