עירומה לגמרי: זוגתו של הכדורגלן המוכר שרפה את הרשת

אחרי שהצהירה בעבר כי היא אוהבת "ללכת בעירום מלא" ושברה את האינסטגרם אינספור פעמים עם תמונות נועזות, הפעם היא העלתה לרשת סרטון ששיגע את העוקבים. בן זוגה מאוהב: "הפרח של חיי"

(גודל טקסט)

אשת הכדורגלן הלוהטת בספרד ואולי בעולם, ג'סיקה גואיצ'ה, מככבת בצהובונים בגלל סיבה אחת: היא אוהבת להתפשט, והרבה. החצי השני של אקס ברצלונה, מארק ברטרה, מצליחה פעם אחר פעם להטריף מיליוני מעריצים ברשתות החברתיות. הפעם, היא החליטה לשתף סרטון מיוחד. 

אןפס | מסך, אינסטגרם

הספרדיה הלוהטת בת ה-27 הגיע לשבוע האופנה במילאנו לצפות בתצוגה של 'דיזל' והיממה את כולם בחליפה כתומה. עד כאן נשמע שגרתי? מה שהימם את כמעט שני מיליון העוקבים שלה הוא סרטון הווידאו שהעלתה לסטורי ובו היא מחליפה בגדים בדרך לתצוגה נוספת כשהיא עירומה לחלוטין. כמובן שאינסטגרם לא היו נותנים לה לשתף את הסרטון ללא צנזורה, אז היא הוסיפה אייקון של לב והסתירה את איבריה המוצנעים.

אם זה היה תלוי בה, תהיו בטוחים שהיא הייתה משתפת את הסרטון ללא כל אייקון שיכסה, בעבר הרי סיפרה לעוקבים הנלהבים שאחד התחביבים שלה הוא ללכת "בעירום מלא".

העיקר שברטרה מפרגן ובמקביל הם עלו שלב ביחסים. לאחרונה סיפר שמאז הגירושין מאשתו מליסה חימנז, הוא עכשיו בתקופה הכי טובה שלו: "אני מתאושש מהניתוח וג'סיקה עוזרת לי הרבה בצד המנטלי. היא האושר שלי, הפרח היפה של חיי", שיתף את 9 מיליון העוקבים שלו.

תהיה טבעת? המדור מהמר שכן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי