לא השאירה לו ברירה: נחשפה הסיבה האמיתית לגירושים של טום בריידי וג'יזל

כשנה וחצי לאחר שפירקו את החבילה והיממו את ארצות הברית, מתברר כי דוגמנית העל הברזילאית לא הייתה נאמנה לכוכב ה-NFL לשעבר

(גודל טקסט)

באוקטובר 2022 טום בריידי ודוגמנית העל ג'יזל בונדשן התגרשו בצעד שהותיר את כולם המומים. הם נחשבו לאחד הזוגות היפים והמפורסמים בארצות הברית ואחרי שפירקו זוגיות ארוכה שכללה 13 שנות נישואים, הם נשארו בהורות משותפת לשני ילדיהם. בוולנטיינ'ס דיי שחל לפני עשרה ימים, נצפתה הברזילאית הלוהטת מתנשקת עם בן הזוג הנוכחי שלה שהוא גם מאמן הג'יגי'טסו שלה, חואקין וולנטה, שעל פי הדיווחים גם היה הסיבה שבגללה בריידי החליט לשים קץ לנישואיו. 

לפי דיווח ב"דיילי מייל", לכוכב ה-NFL לשעבר נודע שג'יזל בגדה בו במשך שנים והוא "נאלץ השלים" עם העובדה הזאת. על פי אותה כתבה, בריידי מנסה לקבל את בן הזוג הנוכחי של גרושתו רק לטובת הילדים, והעובדה שהוא זה שאשתו בגדה איתו בו, מקשה עליו מאוד. "אם היא רוצה שאנשים יחשבו שהיא וחואקין יוצאים יחד רק מאז חודש יוני האחרון, אז שיהיה. טום יודע שהם יחד כבר הרבה לפני והוא מנסה לקבל את העובדה הזאת", נכתב.

"אין לו אופציה אחרת כי חואקין חלק מהחיים של הילדים שלו ושל ג'יזל, כך שהם חייבים לעבוד על הדברים לטובתם", הוסיפו. הדיווח הזה יוריד במניות של דוגמנית העל שאף אחד סביבה לא הבין איך ולמה ויתרה על אחד הגברים המבוקשים בארה"ב.

להזכירכם, בריידי מתנחם בזרועותיה של לא אחרת מהאקסית המיתולוגית של רונאלדו, אירינה שייק. נטען כי בריידי יודע על הבגידות זמן רב, אבל היום רק רוצה שילדיו יהיו מאושרים ועל כן הוא לא מתכוון לעשות רעש וימשיך הלאה בחייו. עם אירינה לצידו, זה ללא ספק המתכון המנצח. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי