מי זוכר שהיא ספורטאית? התמונות הנועזות של קיי אלבס ניפצו את הרשת

שחקנית הכדורעף שהפכה לאחרונה לשפנפנת פלייבוי, ממשיכה לסחרר את האינסטגרם ולקיים את ההבטחה שלה להפוך לכוכבת ב-2024

(גודל טקסט)

ברזיל, ארץ הסמבה, ידועה בתור יצרנית פצצות על כמו ג'יזל, ברונה מרקוזין, אניטה ועוד, אך מה שקורה עם שחקנית הכדורעף קיי אלבס, שהפכה לסנסציה בשנה האחרונה, פשוט מטורף. בסך הכל בת 24 ושוברת את הרשת עם 14 מיליון עוקבים שהולכים וטופחים מחודש לחודש בזכות תמונות נועזות. לעובדה שגם ממש לא מזמן הפכה באופן רשמי לשפנפנת פלייבוי, יש כמובן הרבה משקל בהצלחה שלה.

"הכירו את קיי אלבס. הסנסציה הברזילאית, שחקנית הכדורעף, כוכבת הרשת הגדולה והשפשנפנה החדשה שלנו", כך נכתב בעמוד האינסטגרם הרשמי של "פלייבוי", בחודש ינואר האחרון. עד היום אלבס שילבה את האהבה שלה למשחק יחד עם חשבון האונליפאנס המצליח שלה ועמוד אינסטגרם שמכניס לה הרבה מאוד כסף וגם בפלייבוי הבינו שמדובר במגה סטארית רצינית ועל כן החליטו להחתים את מי שבעבר חשפה קשר אינטימי עם כוכב ברזילאי ענק אותו כולם מכירים.

כזכור, אלבס שיתפה לפני בדיוק שנה כי ניימאר רצה לעשות איתה ועם אחותה התאומה שלישייה בסוויטה פרטית. הברזילאית הלוהטת השתתפה בעונה הקודמת של 'האח הגדול ברזיל' וחשפה את הפרטים בשיחה עם אחד מחבריה לבית המפורסם, שם למעשה הפכה לשם מוכר כמעט בכל בית בארצה. "יש לי מוסר עבודה עצום ו-2024 תהיה השנה שלי", הכריזה אלבס בפוסט החגיגי של פלייבוי שם היא מצולמת עם תחתונים עטופה בדגל ארצות הברית. בקצב הגדילה המטורף שלה, אין ספק שהיא צודקת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי