"זה ממש לא מתאים": גרושתו של הכדורגלן הצטלמה טופלס ועוררה סערה

play
קטי הומלס | Jean Catuffe / Contributor
מחוץ לקווים, 25.2 14:49

קטי הוציאה לאור ספר מתוכנים לילדים, אך בחרה לפרסם אותו עם תמונה שלה ללא חולצה וחזייה. לאחר שחטפה ביקורות רבות, מחקה את הפוסט והעלתה חדש

(גודל טקסט)

היא הייתה נשואה למאטס הומלס בין 2015 ל-2022 וכיום היא מטריפה את 700 אלף העוקבים שלה באינסטגרם כשכל פעם יש לה תירוץ אחר להוריד את הבגדים. כשהיו נשואים, גרמניה זכתה במונדיאל וקטי הומלס, החצי השני של בלם דורטמונד, התפרסמה בכל אירופה.

היא דוגמנית, משפיענית רשת ואמא לבנם בן השש. לפני ארבע שנים כתבה ספר מתכונים לילדים וכעת החליטה להוציא אותו לאור עם תמונה שלה בה היא כמובן טופלס, ורק הספר מכסה את שדיה. 

רק הספר מסתיר | מסך, אינסטגרם

"לא מתאים בכלל" כתבו לה עוקבים רבים על הרצון לפרסם ספר המיועד לילדים כשהיא משתמשת במיניות שלה על מנת לקדם אותו. "את אמא, מה קשור לפרסם ספר שהוצאת שמכסה לך את הציצים?". בעקבות אלפי תגובות שתקפו את התמונה שבחרה לפרסם, מחקה אשת הכדורגלן לשעבר את הפוסט והעלתה את אותה התמונה רק עם גופייה סגולה וכתבה: "סוכר יכול לגרום לכם לחלות, אני שנים מקפידה על תזונה ללא סוכר". 

ניסתה להסיט את תשומת הלב והצילה נושא חשוב שהיא מעבירה בספר המתכונים שלה, מתכונים ללא סוכר. כשהיא לא כותבת ספרי מתכונים? כזכור, בקיץ האחרון הצטלמה קטי לשער מגזין פלייבוי המפורסם בגרסתו הגרמנית שם הציגה גזרה מושלמת. "אני עושה מה שבא לי. אף פעם לא הרגשתי מובכת מהגוף שלי, לא משנה באיזה שלב בחיים, גם כשלא הייתי מרוצה מאיך שאני נראית". סיפרה. 

מאטס וקטי הומלס לפני הגירושים | Alexander Hassenstein / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי