מטריפה: ג'ורג'ינה רודריגס "הגשימה חלום" והיממה את המעריצים של רונאלדו

play
ג'ורג'ינה רודריגס | צילום: אינסטגרם
צפו: כריסטיאנו רונאלדו כבש אחרי טעות קשה של אקס מכבי חיפה 02:03

לוק מחרפן: בת הזוג של הפורטוגלי הדהימה את כולם עם השמלה שבחרה לצעד איתה על המסלול בשבוע האופנה בפריז. ומה היה כתוב לה על הגב? צפו

(גודל טקסט)

בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס, החליטה שאורח החיים הראוותני שלהם לא מספיק לה והגיע הזמן לסמן וי על חלום נוסף שלה. אשת הכדורגלן המפורסמת בעולם הציגה בשבוע האופנה בפריז לוק מחרפן שהכניס את האוהדים סביב כל העולם לטירוף. בת ה-29 החליטה לעשות מחווה לפנומן הפורטוגלי ולימי הזוהר שלו במנצ'סטר יונייטד.

היא עיצבה שמלה מטורפת בהשראת חולצת המשחק האייקונית האדומה של מספר 7 עם הכיתוב "רונאלדו" על גבה – וצעדה איתה על המסלול בתצוגת האופנה של vetements, באופן מתבקש ג'ורג'ינה גנבה את ההצגה. כמובן שעם "הקשרים האישיים" שלה, החולצה הייתה חתומה על ידי בן הזוג שלה שכתב על גבה: "לאהבת חיי ג'יו, ולווטמנטס. כריסטיאנו רונאלדו".

לתצוגת האופנה של המותג השוויצרי הגיעה ג'ורג'ינה מלווה בארבעה מתוך חמשת ילדיהם שבאו לתמוך באמא שלהם צועדת על המסלול. "עוד חלום שלי התגשם" הודתה לולווטמנטס וזכתה למספר לייקים שפוצץ לה את הפיד. אגב, היא מתקרבת בצעדי ענק ל-60 מיליון עוקבים וכבר סיפרנו לכם בסוף השנה שעברה שהיא מחזיקה בתואר "אשת הכדורגלן הנעקבת ביותר בעולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי