עוד הישג ענק: הריון? מישל גרציג לוהטת ומנפצת תקרות זכוכית

play
מישל גרציג | צילום: אינסטגרם
"מאמינה שמכבי חיפה תזכה באליפות וגביע, לא כל הצעה מחו"ל תגרום לעזוב" 17:33

אחרי שנבחרה להיות הפרזנטורית של המותג "Z SPORT", אשתו של טיבו קורטואה נראית מיליון דולר ומסמנת וי על פרויקט חדש ונוצץ

(גודל טקסט)

זוכרים שלפני חודש וחצי ראיינו את מישל גרציג שהגיעה לישראל וחשפה לראשונה את ההריון הראשון שלה בפני המצלמות? אשתו של טיבו קורטואה שמתאמן במרץ כדי לחזור למגרשים לאחר הניתוח בברכו, נמצאת בעיצומו של החודש השביעי להריון הראשון שלהם ונראית פשוט מיליון דולר. זאת בדיוק הסיבה שאחרי שנבחרה להיות הפרזנטורית של מותג הספורט z sport, עכשיו מישלה מסמנת וי על פרויקט חדש. 

זכתה. מישל גרציג | מסך, אינסטגרם

הרשת המובילה בישראל לבגדי הריון והנקה 'אבישג ארבל' בחרה באשתו של שוער ריאל מדריד להיות זו שמזוהה עם המותג ולהוביל את הקולקציה החדשה שלה. מישל, יחד עם חברתה הסטייליסטית הדר קדוש, יצרו יחד קולקציה יפייפיה לעונת המעבר, בה מככבת הדוגמנית הישראלית בת ה-26 שמציגה בטן הריונית מושלמת. מדובר בקמפיין הכי נחשק שהריונית יכולה לבקש, ומישל זכתה בו. 

מישל גרציג | מסך, אינסטגרם
מישל גרציג | מסך, אינסטגרם

מישל שיתפה מול מאות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם סרטון בו היא מראה איך אפשר להיות סקסית ובסטייל ענק, גם בהריון – הכל תלוי במה את בוחרת ללבוש. "האמא הכי יפה שעומדת להיות", כתב בעלה הגאה על גבי פוסט אחר ששיתפה ההריונית הכי יפה במדריד. ובזמן שהיא קוטפת קמפיינים, השוער הבלגי זכה לכבוד גדול כשביקר באיצטדיון הביתי של קבוצתו לשעבר, גנק, במדיה שיחק לצידו של לא אחר ממאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי