גרושתו של כוכב הכדורגל המוסלמי הפתיעה: "אוננות היא דבר נפלא"

play
היבה אבוק | מסך, אינסטגרם
"מאמינה שמכבי חיפה תזכה באליפות וגביע, לא כל הצעה מחו"ל תגרום לעזוב" 17:33

בריאיון חושפני במיוחד, היבה אבוק סיפרה בפתיחות: "אני אוהבת כל דבר בסקס, אבל מעל הכל את המתח המיני עד שהוא מגיע לשיא". וגם: מה היא חושבת על סיפוק עצמי ולמה קשה לה להגיע עם גברים למיטה?

(גודל טקסט)

שנה חלפה מאז שאשרף חכימי הואשם באונס של צעירה בת 23 בצרפת, כשמיד לאחר מכן חשפה גרושתו היבה אבוק כי הם נפרדו עוד לפני המקרה שביזה אותה ואת ילדיהם. אחרי שגילתה שההון העצום שהרוויח בעלה לשעבר רשום על שם אמא שלו ואחרי כל התלאות שעברה, עכשיו החליטה השחקנית לשבור שתיקה ולהיפתח בראיון נרחב עם מעצבת האופנה, ויקי מרטין. אשת הכדורגלן לשעבר שיתפה כמה עובדות מפתיעות ביותר על חייה המיניים במהלך הראיון החשוף. 

"אני אוהבת משחק מקדים. אני אוהבת כל דבר בסקס, אבל מעל הכל את המתח המיני עד שהוא מגיע לשיא. זה מרתק", סיפרה היבה בכנות על העדפותיה המיניות במיטה והוסיפה: כל המשחק המקדים הזה משגע אותי ואני מסוגלת להאריך אותו הרבה, כי זה הזמן שבו הכל קורה ו"זה פיצוץ של פנטזיה", הסבירה. עוד שיתפה גרושתו של חכימי: "הנאה עצמית זה נפלא, ומעל הכל, כשעוברת תקופה של זמן שאין לך אף אחד, זה חיוני כי זה בריאותי, פיזי ונפשי. כשלא הייתי עם אף אחד במשך תקופה, לא הייתה לי ברירה אלא לתת לעצמי את ההנאות האלה בעצמי", הפתיעה כשדיברה בפתיחות על אוננות. 

מי שנחשבת לאחת השחקניות המוערכות בספרד סיפרה שלהגיע איתה למיטה זה דבר שלוקח זמן: "קשה לי להגיע לשם עם מישהו. אני צריכה ידע מוקדם בכל דבר שאני עושה. זה לוקח לי זמן". היבה הודתה כי לבה לא היה תפוס שוב לאחר הפרידה מהכדורגלן המרוקאי, למרות שבכמה הזדמנויות היא הבהירה שאהבתה הגדולה ביותר היא הילדים המשותפים שלהם. "הלב שלי שייך לילדים שלי, אני מקווה שאוכל שוב לאהוב בעוצמות חזקות", סיכמה. 

עוד באותו נושא: אשרף חכימי, היבה אבוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי