היא לא אמיתית: לא תאמינו איך נטע אלחמיסטר נראית חודשים ספורים לאחר הלידה

play נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אור גפן
סיכום שבוע 7.3 04:40

חמישה חודשים לאחר שהביאה לעולם את בנה הראשון, אל ים, הדוגמנית ומעצמת האינסטגרם המריאה ליעד אקזוטי והציגה עם גזרה יוצאת דופן את קולקציית הקיץ ההורסת של המותג שבבעלותה. המדור מוחא כפיים

(גודל טקסט)

בזמן שמכבי חיפה ובעלה רמי גרשון מנסים להמשיך את העונה ההיסטורית שלהם תחת המאמן מסאי דגו, נטע אלחמיסטר שורפת את הרשתות החברתיות. הדוגמנית ומעצמת האינסטגרם נישקה לשלום את רמי ואת אל ים התינוק וטסה ליעד אקזוטי.

נטע אלחמיסטר | מסך, אינסטגרם

הסיבה? למקרה ששכחתם, יש לה מותג בגדי ים לתחזק. אלחמיסטר ושותפתה למותג בגדי הים bananhot נועה בני ואחותה הצעירה ספיר אלחמיסטר, המריאו יחד ליעד שטוף שמש אותו לא חשפו בפני העוקבים יחד עם הצלמת לי אגמון. בדיוק לכבוד יום האישה הבינלאומי, נטע והצוות הנשי שלה יציגו את קולקציית 2024 של המותג המצליח לקראת הקיץ שמתקרב אלינו בצעדי ענק.

נטע אלחמיסטר | מסך, אינסטגרם
נטע אלחמיסטר | מסך, אינסטגרם

מה שאותנו הדהים וראוי לציין זו הגזרה של אשת הכדורגלן היפייפיה. חמישה חודשים חלפו מאז שבת ה-29 ילדה את בנה הבכור ואין לכך כל זכר. נטע היא ההוכחה שאפשר לחזור לגזרה המרסקת שהייתה לה ולהיות האמא הכי שווה שיש. החצי השני של גרשון שחררה טעימה למיליוני העוקבים שלה מהצילומים, והמדור יסכם לכם את זה בצורה הכי ברורה שיש: הולך להיות קיץ לוהט במיוחד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי