"מושלמת": אשתו של שחקן מכבי חיפה נוסקת, וממש לא מתכוונת לעצור

play
עמית פיליפ | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 7.3 15:43

יש לה מותג ביגוד מעלף שתופס תאוצה וזוכה למחמאות מנשים פופולריות כמו שי זהבי ומירן בוזגלו ובסוף השבוע האחרון היא ובעלה התארחו אצל עומר ואור אצילי לארוחת שישי בדובאי. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

הוא זכה עם מכבי חיפה בכל התארים האפשריים בישראל וממשיך לעודד מקרוב. סאן מנחם, אחד השחקנים הירוקים האהובים במועדון, התראיין לאחרונה ל"גורמים במועדון", הפודקאסט של מכבי חיפה ודיבר על כל הדרך שלו מאז שעלה מבני יהודה ועד שהתאחד עם מאור קנדיל, חברו משכבר הימים. 

סאן מנחם, עמית פיליפ | מסך, אינסטגרם

מאז הפציעה בראשו, כידוע, מנחם טרם חזר למגרשים והאוהדים מתפללים עבורו שזה עוד יקרה. במקביל, אשתו, עמית פיליפ מנחם, נוסקת גם ברשתות החברתיות וגם מחוץ להן. אשת הכדורגלן שאחריה עוקבים למעלה מ-62 אלף איש באינסטגרם, היא בעלת מותג הביגוד apby אליו כבר הספיקו להתמכר נשות הכדורגלנים. מירן בוזגלו ושי זהבי הן דוגמא לכאלה שמפרגנות לעמית באינסטגרם כשהן לובשות את המותג שלה ומפיצות אותו בפני מאות אלפי נשים.

כשהיא לא מתפעלת את הברנד שלה שרץ חזק וזוכה למחמאות רבות מנשות הכדורגלנים שבטוחות שהיא "מושלמת", עמית מבלה עם הכדורגלן שלה באמירויות. בסוף השבוע האחרון הם זכו להתאחד עם החברים הטובים, עומר ואור אצילי ולחגוג אצלם את ארוחת השישי בביקור בדובאי. רגע לפני הביקור, מיס אצילי חשפה הריון שלישי שהתבשל מתחת לרדאר בזמן שהבעלה מבקיע מעבר לים, ואנחנו נעדכן אם מדובר ביורש או יורשת נוספים אחרי שני ילדים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי