ברוכים הבאים: מישל גרציג הביאה את שחקני ריאל מדריד לישראל

כוכבי הבלאנקוס לא הגיעו פיזית לארץ, אך הם טעמו חומוס, פלאפל ואפילו פיתה עם שווארמה בערב בלתי נשכח שהפיקה הדוגמנית הישראלית עם בעלה טיבו קורטואה. ואיך הם חגגו אחרי הרביעייה?

(גודל טקסט)

טיבו קורטואה ומישל גרציג כבר מרגישים את ההתרגשות באוויר. כשהיא בעיצומו של החודש השמיני להריון הראשון, הדוגמנית הישראלית ושוער ריאל מדריד ערכו בייבי שוואר (מסיבה לקראת לידת התינוק) והזמינו את כל החברים, כולל שחקני הבלאנקוס, באירוח ישראלי שגרם לתיאבון של האירופאים להיפתח. ביתם המפואר של הזוג במדריד עוצב בצורה יפייפיה עם סידורי פרחים ושולחן עמוס כל טוב.

מה שקנה את ליבם של האורחים היה המזון הישראלי המשובח: חומוס, פלאפל ואפילו שווארמה בפיתה – שהוגדרה על ידי רבים כמנה המנצחת של האירוע המרגש. החברות הטובות של מישל עשו את הדרך במיוחד מישראל כדי לחגוג איתה את הרגע המיוחד, והן פגשו גם את נשות הכדורגלנים והבעלים המפורסמים דוגמת דויד אלאבה ודני קרבחאל. מישל וטיבו אפילו דאגו לתוכנית אומנותית והביאו אמן חושים שהפעיל את החבורה העליזה במשחקים למבוגרים. 

והיה גם פלאפל! | מסך, אינסטגרם
ככה עושים את זה נכון | מסך, אינסטגרם

לאחר מכן, מישל והחברות הטובות מהארץ הלכו יחד למשחק של ריאל וזכו לראות אותה מנצחת 0:4 את סלטה ויגו. אנחנו זכינו לצפות בשוער שמחלים מקרב ברצועה הצולבת יושב ביציע הכבוד עם אשתו היפה וצופה בחבריו.

משם המשיכה החבורה המשיכה למסיבה לילית שכללה באולינג, מוסיקה ואלכוהול. כמובן שההריונית היפה הסתפקה בכוס מים. מה שיפה היה לראות, זה את האבק שמשאירה מישל לנשים של ריאל, שיחד אפילו לא מגיעות למספר העוקבים של הישראלית הלוהטת באינסטגרם: 768 אלף עוקבים אדוקים. בקרוב מיליון. 

היה שמח | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי