כוכב הנבחרת לשעבר בזוגיות עם הדוגמנית הכי מפורסמת בדרום קוריאה?

play
אפלי | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 10.3 10:30

"קים קרדשיאן הקוראינית" העלתה לרשתות החברתיות צילום מסך של הודעה ששלח לה הכדורגלן ושאלה את העוקבים "האם כדאי שנצא?". לירון שרון עם הסיפור המסעיר ששבר את הרשת בסיאול הרחוקה

(גודל טקסט)

הדוגמנית הדרום קוריאנית הכי מפורסמת בארצה נדהמה לגלות שכוכב הפריימרליג לשעבר, ג'סי לינגארד, רוצה לצאת איתה לדייט ושלח לה הודעה באינסטגרם. כידוע, אקס מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה עשה את המעבר המפתיע לסיאול המקומית ולמעשה נעלם ממפת הכדורגל.

השיחה שלה ושל לינגארד | מסך, אינסטגרם

במקביל, נראה שהכדורגלן בן ה-31 מנסה ליצור חברויות ולהתחיל ליהנות גם רחוק מהבית שלו, כפי שחשפה הכוכבת הקוריאנית הענקית שהכינוי שלה הוא "אפלי". נראה שהדוגמנית התרגשה מהעובדה שלינגארד שלח לה הודעה, מאחר והיא שיתפה צילום מסך של ההודעה כולל אייקונים שלו ואפילו תייגה אותו תחת השאלה ששאלה את 1.9 מיליון העוקבים שלה: "האם כדאי שנצא?" 

היא שיתפה שקיבלה אלפי הודעות תומכות והוסיפה: "אני מעריצה גדולה של ג'סי, הוא אהב את התמונות שלי וזה כבוד גדול עבורי. עבו בני ארצה, אפלי היא "קים קרדשיאן הקוריאנית" וזאת בשל איך שהיא נראית, מתלבשת וכמובן הקימורים הסקסיים שלה. היא מצאה חן בעיניו של כוכב הכדורגל, ויש מצב שבקרוב נעדכן אתכם בתמונה משותפת של הזוג החדש והמסקרן הזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי