הטרנד שמטריף את ארה"ב: ניתוח פטמות לגברים בהשראת דיוויד בקהאם

המנתחים הפלסטיים בבתי החולים בניו יורק מדווחים על גברים רבים שמגיעים עם בקשה ל"פטמות בצורת שקד" - כמו של כדורגלן העבר האגדי. כמה עולה הניתוח ותוך כמה זמן אפשר לחזור לעבודה לאחר מכן?

(גודל טקסט)

המנתחים הפלסטיים בבתי החולים בניו יורק מדווחים על גברים רבים שמגיעים אליהם עם רצון מוזר ביותר: פטמות כמו של אגדת הכדורגל האנגלית, דיוויד בקהאם. הבעלים של אינטר מיאמי מסתבר, בעל "פטמות בצורת שקד" שהפכו למבוקשות בקרב גברים שמעוניינים להקטין את הפטמות שלהם בדיוק לגודל של אלו של כדורגלן העבר שנחשב לאחד הספורטאים והגברים החתיכים בעולם. 

התענוג הזה לא זול בכלל – 5,000 דולר ישלם מי שירצה להידמות לסופרסטאר. "אנשים רוצים את הפטמות של בהקאם", סיפר דוקטור מארק אברט, מנתח פלסטי בראיון שנתן ל"דיילי מייל". "זה טרנד שהולך וגדל", סיפר המנתח והוסיף שלפחות פעם בשבועיים מגיע אליו גבר שמבקש ממנו פטמות בדיוק כמו של בקהאם.

ולמרות המחיר היקר, ההליך הרפואי לא מסובך בכלל והמנתחים טוענים שאפשר לחזור לעבודה כבר באותו היום. "גברים הפכו להיות הרבה יותר מודעים למראה שלהם כיום, אכפת להם שהגוף שלהם יהיה מושלם ויש לא מעט שחושבים שפטמות גדולות לגבר זה פחות אסתטי. הפטמות של בקהאם קטנות ומשורטטות – מכאן נולד הרצון להידמות לו", סיכם דוקטור אברט. מעניין מה חושב על כך בקהאם, שבגיל 48 עדיין נחשב לאחד הגברים הלוהטים – ועכשיו גם מודל לחיקוי בגזרת הפטמות.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי