בגיל 52, עם הון של מאות מיליונים: הטייטל החדש והמרגש של חיים רביבו‎

play
חיים רביבו | קובי אליהו
מחוץ לקווים, 13.3 17:25

אחרי קריירה מצליחה ככדורגלן וכאיש עסקים, שחקן העבר האגדי קיבל את הבשורה המשמחת מכולן וגם המדור מתרגש ומוכן לייעץ במידת הצורך

(גודל טקסט)

בשורה משמחת פותחת לנו את השבוע החדש והפעם מכיוונו של אחד משחקני הכדורגל הטובים והאהובים שהיו בישראל. בגיל 52 ועם הון מטורף שצבר לעצמו בעסקים, חיים רביבו מתהדר בטיייטל חדש ומרגש: סבא חיים! הבן הבכור של כוכב העבר ושל אשתו שגית רביבו, בר, הודיע אתמול בערב (שבת) ביחד עם אשתו גל אוחיון, שהם מצפים לתינוק. "רביביניו, אנחנו מחכים לך", כתבה גל ושיתפה תמונה עם בטן הריונית קטנה.

הזוג הצעיר התחתן בחודש ספטמבר האחרון וכבר הודיע על הריון ראשון שגרם לאושר עצום במשפחת רביבו. גל ובר כבר עובדים כבר על הדור הבא של שחקני הכדורגל כשכדורגלן העבר כבר הספיק להגיב שהוא "שרוף" על הנכד שלו שעתיד להפוך אותו לסבא בגילו צעיר. כזכור, גל, בעלת חשבון אינסטגרם שאחריו עוקבים למעלה מ-26 אלף איש, היא גם החברה הטובה והשותפה של שירה מורג, אשתו של עומרי גלז, להן מותג אופנה.

גל הפכה מהר מאוד לבת בית אצל המשפחה המפורסמת ותהפוך את הזוג המוכר לסבא וסבתא בגילם הצעיר. גל שיתפה את העוקבים באינסטגרם שהחלום הכי גדול שלה זה "להיות אמא הכי טובה בעולם, להצליח לשלב עבודה ואימהות ולעשות את זה על הצד הטוב ביותר". שיהיה בשעה טובה ואם הזוג הצעיר צריך טיפים לאיך מטפלים בבנים שזה עתה נולדו – דברו  איתנו, המדור מנוסה בתחום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי