"מקווה שהשחקנים יכבדו אותי": כוכבת הפורנו פרשה, ותהפוך לשופטת כדורגל

play
קריירה חדשה | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 13.3 17:25

הברזילאית, שנחשבת למוכרת מאוד בתחום, החליטה להגשים את החלום הכי גדול שלה: "אני מתרגשת, אבל גם פוחדת מדעות קדומות". וגם: הגברים המוכרים ש"מחפשים מפגשים דיסקרטיים עם נשים כמוני"

(גודל טקסט)

אליסה סאנצ'ס היא אחת מכוכבות הפורנו הצפות ביותר. כעת, הברזילאית החליטה לפרוש על מנת להגשים את החלום הכי גדול שלה ולשמש כשופטת כדורגל. למרות שהיא חוששת מתגובות האוהדים בנוגע לעבר שלה ככוכבת פורנו, היא לא יכולה לחכות כבר להתחיל לשפוט משחקים בליגה הברזילאית.

"הפחד הכי גדול שלי הוא דעות קדומות. זה הדבר היחיד שעצר אותי", שיתפה אליסה בריאיון לתקשורת בארצה והוסיפה: "זה תמיד היה חלום הילדות שלי, אבל עם השנים והחיים, שכחתי את זה. הצבתי יעד שהשנה ארשם וסוף סוף אתחיל קורס שבסיומו אהיה שופטת כדורגל. אני מרגישה מוכנה לצאת למגרש ואני בכושר טוב אני רואה לעצמי עתיד מזהיר בתחום".

אליסה חוששת שאוהדים ושחקנים יתגרו בה בשל העובדה שהיא כאמור כוכבת מוכרת של סרטים למבוגרים בלבד. "אני מקווה שכולם יכבדו אותי. אני אישה וכוכבת סרטי פורנו לשעבר, ככה שאני מכינה את עצמי לכל תרחיש וגם מאוד מתרגשת", סיפרה בכנות.

באינסטגרם, יש לה קהל של יותר מ- 1.8 מיליון עוקבים, מה שגורם להרבה גברים עשירים וחזקים להתחיל איתה לעתים קרובות. הברזילאית סיפרה לתקשורת המקומית: "זה קורה הרבה יותר ממה שאנשים חושבים. פוליטיקאים ואנשי ציבור מחפשים לעתים קרובות מפגשים דיסקרטיים עם נשים כמוני שעובדות בתעשיית הפורנו, אבל לא נפגשתי עם אף אחד מהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי