"קרוב לגן עדן": הסרטון המרגש של רונאלדו ניפץ את הרשת לחתיכות‎

play
כריסטיאנו רונאלדו | אינסטגרם
ההחמצה הגדולה בקריירה שלו? צפו בהחטאה המטורפת של כריסטיאנו רונאלדו 03:43

הפנומן הפורטוגלי העלה לאינסטגרם תיעוד מחופשה פרטית על חוף הים עם ארבעת ילדיו: "רגע שהוא מהות החיים, יש לכריסטיאנו הכל". צפו

(גודל טקסט)

בחוף המערבי של ערב הסעודית ישנו ריזורט משגע שמזכיר את האיים המלדיביים ונקרא 'הים האדום'. מי שנופשים שם ונהנים מכל רגע הם כריסטיאנו רונאלדו, זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס וחמשת ילדיהם. בזמן שהפנומן של אל נאסר מטעין מצברים ונח יחד עם האהובים שלו, הוא החליט לתעד רגע מרגש מהחופשה הקיצית שלו ולשתף את 625 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם.

צפו בסרטון ששבר את הרשת

רונאלדו שיתף סרטון בו הוא צועד עם ארבעה מילדיו לצלילי השיר 'kiss of life' וכתב: "קרובים לגן עדן". הסרטון התמים הזה גרף קרוב ל-8 מיליון לייקים תוך מספר שעות. בסרטון הפורטוגלי מחזיק את ידיהם של אווה ומתאו, התאומים שלו בני ה-6, של אלנה מרטינה בת ה-6, ושל בלה בת השנה. העוקבים קבעו פה אחד: רגע שהוא מהות החיים. זו ההגדרה שהוא המנצח הכי גדול, יש לו הכל".

במקביל, ג'ורג'ינה מתעדת לסטורי שלה את הזווית שלה לחיים הטובים של העשירים והמפורסמים. היא נתנה טעימה לחדר המפואר בו הם מתאכסנים במלון, כשהעלתה סרטון של הפורטוגלי משתזף בבריכה. היא לא תשמח לדעת שהפרסומים שלה ושל רונאלדו אמנם זוכים לכמות לייקים יפה, אך בכל פעם שהילדים שלו בתמונה – מספר הלייקים נוסק. ואם הסרטון הזה שבר את הרשת, התמונה ששיתף לפני כשבועיים עם בנו הבכור מחדר הכושר בה הם מציגים קוביות לתפארת – צברה למעלה מ-21 מיליון לייקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי