קונור מקרגור פתח ב"ריב" עם סידני סוויני, זה הפך ל"מהלך גאוני"

play
להתלבש על האינסטגרם זה "מהלך שיווקי". סוויני | אימג'בנק GettyImages, Stewart Cook
סידני סוויני על השטיח האדום בטקס פרסי ה-People's Choice ה-49 בסנטה מוניקה, קליפורניה, ארה"ב, 18 בפברואר 2024. 00:34

הלוחם האירי עשה "מחטף" בחשבון האינסטגרם של הכוכבת ההוליוודית הלוהטת, שמתחרה איתו על קידום סרטים חדשים שיוצאים בסמיכות

(גודל טקסט)

אלוף ה-UFC לשעבר קונור מקגרגור הוכתר כ"גאון שיווקי" לאחר שביצע "מחטף" וכתב תגובה בחשבון האינסטגרם של סידני סוויני, כדי לקדם את הופעת הבכורה שלו בסרט הוליוודי.

סוויני היא ללא ספק הכוכבת הלוהטת של 2024, עם שורה ארוכה של סרטים מצליחים, סדרות פופולריות וקמפיינים לשלל מותגי אופנה בין השאר. הסרט 'Immaculate' של השחקנית האמריקאית יוצא לאקרנים בשבוע הבא, במקרה רק יום אחרי שהסרט של מקגרגור "Road House" עולה בפריים – מה שיוצר יריבות בין שני שוברי הקופות ההוליוודיים (בפוטנציאל).

סידני סוויני על השטיח האדום, אוגוסט  2023
נמצאת בכל מקום. סוויני | אימג'בנק GettyImages, Kevin Winter
סידני סוויני בבכורת הסרט "מאדאם ווב"
להתלבש על האינסטגרם זה "מהלך שיווקי". סוויני | אימג'בנק GettyImages, Stewart Cook

אבל קונור הוא לא אחד שיחמיץ הזדמנות לקדם את עצמו, אז הלוחם האירי נכנס לאינסטגרם של סוויני בסוף השבוע, לאחר שפרסמה תמונה שלה עם הכיתוב: 'IMMACULATE march 22nd' (התאריך 22 במרץ). בתגובה כתב האירי: "Road House ב-21 במרץ", וצבר במהירות למעלה מעשרת אלפים לייקים, והפך לתגובה העליונה בפוסט של מי שמוכתרת "האישה היפה בעולם".

מיותר לציין שספירת הלייקים שלו היא זניחה בהשוואה לפוסט המקורי של סוויני, שהסתכם ב-1.3 מיליון לייקים (סך הכל יש לה 18.8 מיליון עוקבים).

קונור מקגרגור מגיב בחאינסטגרם של סידני סוויני
| עיבוד תמונה, אינסטגרם

מקגרגור מככב לצד ג'ייק ג'ילנהול בסרט האקשן Road House – וזכה לשבחים על מאמציו לקדם את הסרט ברשת. "גאון שיווקי", כינו אותו ברשת, "מהלך גאוני". אגב, עם כל הכבוד לקריירת המשחק, מקגרגור מתעקש שהעדיפות הראשונה שלו היא חזרה ל-UFC, ולמרות שקרב עם מייקל צ'נדלר נמצא בתהליך כבר יותר משנה, עדיין אין תאריך לקרב. מעריציו כבר מעריכים שמקגרגור כבר לא יחזור לספורט בגיל 35, אבל הוא התעקש לאחרונה ש"המשא ומתן נמשך".

קונור מקגרגור לצד ג'ייק גילנהול בקידום סרטם החדש
| אימג'בנק GettyImages, Kate Green

יש לציין שהוא זכה למחמאות על המשחק שלו בסרט, ומבקר הקולנוע של "אינדי ווייר", כריסטיאן זילקו, אמר: "מקגרגור גונב כל סצנה שהוא נמצא בה. לא ברור כמה ממה שהוא עושה זה בעצם משחק, מכיוון שהוא פשוט מגלם אירי סוער וכריזמטי שאוהב להרביץ לאנשים ולהשוויץ בקעקועים המגוחכים שלו. אבל תפקיד המשחק הראשון שלו יכול לבסס אותו בתור ארנולד שוורצנגר של דורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי