אשתו של ברק יצחקי חשפה את הסיבה שבגללה הוא לא צובע את השיער

ספיר יודשקין נשאלה על ידי העוקבים מדוע היא לא צובעת למאמן בית"ר ירושלים את השיער האפור, והבהירה: "זה הכי סקסי, מה אתם מבינים?". וגם: תמונה של איזה גבר היא בחרה לשים כהמחשה לטענה שלה?

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:3 הגדול על מכבי פתח תקווה שנתן לבית"ר ירושלים אוויר לנשימה טרם היציאה לפגרה, ברק יצחקי יכול סוף סוף לחייך. בזמן שבבירה מחכים לגלות אם בית הדין יחזיר נקודה וכבר מתחילים בהכנות לקראת המשוכה הראשונה בפתיחת הפלייאוף התחתון כשיפגשו מכבי את נתניה, אשתו של המאמן החדש חשפה פרט מאוד מעניין בפני העוקבים ברשת החברתית.

התשובה הנחרצת של ספיר | מסך, אינסטגרם

ספיר יודשקין יצחקי, החצי השני של המאמן הצעיר, מחזיקה ב-60 אלף עוקבים אדוקים באינסטגרם שמתמוגגים מכל פרסום שלה. כוכבת הרשת העלתה לסטורי שאלה מאוד מסקרנת ששואלים אותה העוקבים בנוגע לבעלה: "למה את לא צובעת לברק את השיער?", תהו העוקבים והיא מיהרה להשיב תוך כדי שצחקה: "למה לצבוע? הכי סקסי זה שיער לבן, מה אתם מבינים?"

ספיר צירפה לצד התשובה שלה גם תמונה של אחד הגברים שנחשבים להכי סקסיים בעולם, ג'ורג' קלוני, שגם הוא כמו יצחקי מתהדר בהרבה שיער לבן.

המדור לגמרי תומך באשת המאמן שחושבת שטבעי זה הכי הכי, וחוץ מזה, למי אכפת מצבע השיער, גברים היו משלמים הרבה כסף בטיפולים בטורקיה בשביל קו השיער של יצחקי. אז מאמן בית"ר הולך על טבעי וגם הצליח להעביר את הגנים של הספורטאי לבתו הבכורה, סול, שקיבלה ציון לשבח בחינוך גופני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי