גם הבנות נענשו: מאסר לאיש שרצח את הכדורגלן ותלש את איבר מינו

play
הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס | צילום מסך
הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס

מה שהחל כבדיחה, הפך לפרשה שזעזעה את ברזיל: בית המשפט גזר עונשי מאסר ארוכים לאיש העסקים, לאשתו ולבתו על המעורבות ברצח המזעזע

(גודל טקסט)

בסרטון – הזירה בה נמצאה הגופה

פרשת הרצח המחריד של הכדורגלן הברזילאי דניאל קוראה פרייטס הכתה גלים בעולם – וכעת מפרסמים בברזיל שהרוצח, איש העסקים אדיסון בריטס, קיבל בגזר הדין מבית המשפט עונש מאסר של 42 שנים ו-5 חודשים. כזכור, קוראה נרצח וגופתו הושחתה, כולל תלישה של איבר מינו ואשכיו, בפרשה מזעזעת שהתרחשה באוקטובר 2018.

איש העסקים אדיסון בריטס הודה ברצח הכדורגלן בן ה-24 לאחר שמצא אותו במיטה לצד אשתו, כריסטיאנה. לדבריו, הוא הכה אותו, הרים אותו לתא המטען ברכב והסיע אותו ליער שם שיסף את גרונו וחתך את איבר מינו ואשכיו בעודו חי – והותיר את גופתו ביער.

הכדורגלן הברזילאי שנרצח, דניאל קוריירה פרייטס
הכדורגלן דניאל קוראה פרייטס, רוצחו אדיסון בריטס ואשתו כריסטיאנה | יח"צ – חד פעמי

העימות החל במהלך מסיבה כאשר הכדורגלן, מליגות נמוכות בברזיל, שלח תמונה לחברים בקבוצת וואטסאפ, בה הוא נראה שוכב במיטה לצד אשתו של בריטס, כריסטיאנה, כשהיא לכאורה ישנה, או מעולפת, ובהודעת הטקסט בה כתב "אני הולך לאכול את האמא של ילדת יום ההולדת", כביטוי לאקט מיני. לא ברור אם דניאל אכן תכנן לשכב עם כריסטיאנה או שמדובר בבדיחה ששיתף עם חבריו.

לאחר מכן החלו ניסיונות של המשפחה להעלים ראיות ולהציג גרסה שקרית לאירוע, כולל טענה שדניאל ניסה לאנוס את כריסטיאנה. אלאנה, שביום האירוע חגגה יום הולדת 18, נידונה ל-6 שנות מאסר על חלקה בפרשה. כריסטיאנה, אשתו של הרוצח, קיבלה עונש של 6 חודשי מאסר על הדחת עד ועדות שקר.

עוד בנושא:

רצח הכדורגלן הברזילאי: "החשוד היה על קוקאין, הנרצח התחנן על חייו" רצח הכדורגלן בברזיל: המשטרה טוענת שהאונס הוא למעשה "דאחקה" שהשתבשה

במסגרת העונש, הרוצח נידון גם לשנתיים בבידוד בצינוק. בשיחה עמו הוא כבר סיפר שהוא ספג התעללות בכלא, ואמר: "הם עוד יהרגו אותי, ויטענו שהתאבדתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי