לא רק יפה: אוליביה דאן זכתה בתואר וחגגה כמו שרק היא יודעת

המתעמלת הפופולרית, שמעלה שלל תכנים למיליוני העוקבים שלה בטיקטוק ואינסטגרם, השיגה ציון שיא באליפות שנערכה בניו אורלינס וחרכה את הרשת. צפו

(גודל טקסט)

אוליביה דאן היא אחת הספורטאיות המפורסמות בארה"ב, בזכות החשבונות הפופולריים שלה ברשתות החברתיות, כשהמתעמלת האמריקאית מעלה שלל תכנים למיליוני העוקבים שלה בטיק-טוק, אינסטגרם וכו'. אבל דאן היא לא רק מתעמלת יפה ופופולארית, אלא גם טובה במה שהיא עושה. לאורך השנים שלה כמתעמלת בבנבחרת ההתעמלות של אוניברסיטת LSU התחולל דיון סוער ברשת, לגבי השאלה כיצד היא מקדמת את ספורט הנשים, לאור העובדה שהעיסוק שלה בהתעמלות נזנח הצדה בזמן שהיא מעלה תמונות פרובוקטיביות שלה.

כעת, לאוליביה דאן יש תואר בחגורה שלה אחרי שהיא נטלה חלק באליפות המכללות בניו אורלינס עם אוניברסיטת LSU. דאן, שמדורגת במקום השלישי בארצות הברית, סיימה עם ציון שיא של 198.075 – הציון הגבוה ביותר בתולדות התוכנית – בתחרות שנערכה ביום שבת האחרון באולם של הניו אורלינס פליקנס מה-NBA.

דאן חגגה את הזכייה של "הסגולים והזהובים" בפעם החמישית אי פעם, בחדר ההלבשה של הקבוצה, יחד עם חברותיה לקבוצה, כפי שניתן לראות בתמונות ובסרטונים ששותפה ברשתות החברתיות הסטודנטית בת ה-21.

@livvy SEC CHAMPS BABYYY @SEC #foryou #lsu #gymnastics ♬ original sound – findgodye

דאן פרסמה סרטון שלה חוגגת כשברקע קונפטי סגול בצבעי האוניברסיטה שלה וגביע האליפות עם הכיתוב 'Oh my goodness!!!!'. דאן, שמרוויחה הכי הרבה כסף מתוכנית ה-NIL (Name, Image, and Likeness – שם, תדמית ודמיון), שיתפה גם פוסט באינסטגרם בו נראות " ליידי טייגרס" (כינוי לקבוצת הספורט הנשים של LSU) חוגגות סביב הגביע. נראה כאילו דאן מנשקת אותו. בפוסט היא כתבה "אוי אלוהים!!!!"

@livvy such a dream. ily @SI SWIMSUIT ? ✨?#foryou #siswimsuit #bts ♬ Makeba (Ian Asher Remix) – Jain & Ian Asher

כזכור, חייה של אוליביה דאן השתנו מקצה לקצה בעקבות ההחלטה ההיסטורית של ה-NCAA לאפשר לספורטאים להרוויח כסף מהשם, התדמית והפופולריות שלהם (NIL). עד 2021, לספורטאים מהמכללות אסור היה להרוויח כסף. אחרי השינוי, המתעמלת המפורסמת מ-LSU היא כבר כוכבת, בת 20 בלבד, שהיא כיום האתלטית בעלת השכר הגבוה ביותר ב-NCAA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי