הפעם זה אמור להיות סופי: הצעד המשמעותי של ליאור רפאלוב ואשתו גל

אחרי שעזב את הבית החדש בבלגיה ונטש גם את הדירה בעיר ימים בנתניה ששימשה אותו מאז החזרה לישראל, כוכב מכבי חיפה בונה בית חדש

(גודל טקסט)

כדורגלנים ומשפחותיהם רגילים לשנע את עצמם ממקום למקום, בהתאם לקבוצה ולמדינה שבה הם משחקים. תשאלו את גל וליאור רפאלוב, שהתרגלו לחיים בבלגיה ב-13 השנים האחרונות, אך מאז החזרה ארצה והחתימה במכבי חיפה, שינויים רבים עברו על הקשר, אשתו ושלושת ילדיהם. 

גל והילדים חזרו סופית לארץ הקודש ועזבו את הבית המפנק בבלגיה אליו עברו ממש לא מזמן, והתגוררו בשכונת עיר ימים בנתניה. אבא ליאור ואדריאן בנם הבכור מתאמנים בחיפה, הילדים רשומים למסגרות בקיסריה והנסיעות על כביש החוף והפקקים המתישים הכריעו והמשפחה היפה החליטה לעבור להתגורר בשכירות בקיסריה.

השבוע גל נשאלה על ידי העוקבים באינסטגרם מדוע כל הבית על ארגזים. "אנחנו בונים בקיסריה ובינתיים עברנו לשנה קרוב לבנייה עד שהבית יהיה מוכן ונוכל להתעסק מקרוב", הבהירה אשת הכדורגלן אחר פניות חוזרות של עוקביה הסקרנים. "תבינו שאת הבית בבלגיה רק סיימנו לבנות וכבר עברנו. מקווה שהפעם זה סופי".

אז אכן לא נעים לחיות על ארגזים, אבל איזה כיף לנו שהם כאן איתנו בארץ הקודש ורק נאחל להם בהצלחה בדרך החדשה. קיסריה-חיפה זה ללא ספק שידרוג מבחינה גאוגרפית עבור מי שנמצא כל יום על הקו. 

ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי