"אנה זק ומרגי, מאחוריכם": הזוג החדש שמטריף את ליגת העל בכדורגל

play
עדי דור | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 24.3 12:15

אחרי תקופה קצרה עם האקסית של אוסקר גלוך, אחד משחקני העונה בליגת העל מצא אהבה חדשה והשיק אותה בגאווה באינסטגרם

(גודל טקסט)

זוכרים שלפני כחודשיים סיפרנו לכם שתומר יוספי החל קשר רומנטי עם האקסית של אוסקר גלוך? אז מסתבר שזה נגמר מהר, כי כוכב הפועל חיפה, שנחשב לאחד משחקני העונה, מאוהב. יוספי נמצא בתחילתו של קשר זוגי חדש והוא כל כך מבסוט, שהכריז על כך קבל עם ואינסטגרם.

תומר יוספי, עדי דור | מסך, אינסטגרם

הכדורגלן בן ה-25 שזומן לנבחרת ישראל ולא שותף במפלה מול איסלנד, ניצל את העובדה שהמשחק ההתקיים בבודפשט ונשאר לבלות שם עם החברה החדשה שלו, עדי דור, אותה הכיר דרך חברים משותפים. השניים העלו פוסט משותף ראשון בפיד עם סשן תמונות רומנטיות שחושפות את הזוגיות שלהם. שאשת הכדורגלן הצעירה כתבה: "השותף שלי" והתגובות המפרגנות פוצצו את הפוסט של הזוג הטרי כשגיא מלמד, חברו הטוב של יוספי, קבע: "אנה זק ומרגי מאחוריכם".

ולא סתם השניים זכו לכזאת מחמאה. את יוספי כולנו מכירים. כאמור, העונה הוא רושם את הפריצה המיוחלת על כר הדשא וגם ברשתות החברתיות, כשכבר 15 אלף איש עוקבים אחריו. ולמרות זאת, בת הזוג שלו היא הכוכבת האמיתית ברשת החברתית, שם עדי מחזיקה בקהל של 25 אלף עוקבים אדוקים שנהנים מהיופי שלה ומהרבה תכנים של פילאטיס.

החצי השני של יוספי היא מדריכת פילאטיס, בעלת סטודיו שנקרא "hundred" וממוקם בתל אביב. חוץ מזה, היא מאמנת אישית ורקדנית, ונראה לנו שהאהבה מה זה פורחת ביניהם – בטיימינג מושלם לקראת הקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי