"שנים חיכינו לרגע הזה": דילטה לאוטה חשפה את החזה, והטריפה את המעריצים

play
דילטה לאוטה | NurPhoto / Contributor
מחוץ לקווים, 24.3 12:15

עיתונאית הספורט המפורסמת ואשתו של השוער לוריס קאריוס העלתה לרשת החברתית תמונה נועזת שלא השאירה מקום לדמיון: "הייתי צריך לעשות זום, אבל זה היה שווה את זה", כתב לה אחד העוקבים

(גודל טקסט)

"האם ראיתי נכון?", "הייתי צריך לעשות זום, אבל זה היה שווה את זה", "אני לא מאמין למה שאני רואה, להדפיס ולתלות על הקיר בחדר שלי", אלה הן רק חלק קטן מאלפי התגובות שקיבלה מגישת הספורט הלוהטת באיטליה דילטה לאוטה, על הפוסט האחרון והנועז ששיתפה.

בפני למעלה מ-9 מיליון עוקבים, אשת הכדורגלן בסך הכל רצתה להשוויץ בקעקוע החדש שעשתה ביחד עם השוער שלה לואיס קאריוס, בו ציינו את תאריך לידת ביתם אריה, שנולדה באוגוסט האחרון.

התמונות שהכו גלים ברשת

"הרבה כיף, אהבה וקעקועים יפים בברלין" כתבה לאוטה ושיתפה מקבץ תמונות שלה ושל שוער ניוקאסל מהביקור שלהם בגרמניה. עד כאן הכל נשמע רגיל לחלוטין, נכון? אז זהו, שהעוקבים האדוקים של האיטלקייה שמו לב שבתמונה הראשונה באלבום רואים לה הכל. החצי השני של השוער לבשה חליפה המורכבת מטופ וחצאית, אבל הטופ היה שקוף לחלוטין וחשף את פטמותיה של המגישה המפורסמת. 

 "אחרי שש שנים, סוף סוף ראינו אותם", כתב אחד המעריצים השרופים של המגישה והתכוון לכך שהיא כב שנים חזק בתודעה, ועכשיו המעריצים "זוכים" לראות אותה באופן טבעי. מיליוני העוקבים שלה רגילים לקבל תכנים סקסיים, אבל תמונה עם חולצה שקופה שחושפת לגמרי את הפטמות, עוד לא הייתה לנו.

כזכור, חודשיים אחרי שילדה את בתה, בשבוע האופנה במילאנו קרתה לה פאדיחה קטנה. מגישת הספורט התארחה בתצוגת האופנה של לואיזה ספגנולי ולבשה שמלת וילון ירוקה עם שסע עמוק במיוחד מקדימה, מה שגרם למבוכה קלה כשכל מצלמות הפפראצי כוונו אליה והיו כאלו שתפסו גם את תחתוניה של האיטלקייה בשל המחסור בבד בחלק הקדמי של השמלה. לא נעים אבל לא נורא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי