אשת הכדורגלן הצטלמה עם בגד שקוף שחשף הכל: "הכי יפה בהיסטוריה"

דוגמנית העל סינדי קימברלי, שידועה כחובבת צילומים נועזים, העלתה לרשת תיעוד שחשף לחלוטין את הישבן שלה. העוקבים התלהבו: "אי אפשר יותר עם הבחורה הזאת"

(גודל טקסט)

סינדי קימברלי, זוגתו של דלה עלי, גרמה לסערה אחרי הפוסט האחרון ששיתפה באינסטגרם. הדוגמנית האמריקאית, לה 7.2 מיליון עוקבים, הצליחה לגרום לרעש ברשתות החברתיות והעלתה לכולם את הדופק אחרי ששיתפה פוסט שלה מצולמת בבגד נועז ושקוף במיוחד. סינדי לבשה שמלת רשת שקופה ומנצנצת, חשפה את הישבן "המושלם" שלה והעלתה את מפלס החום.

"אי אפשר עם הבחורה הזאת", "האישה הכי מדהימה בכל הזמנים. למה את תפוסה?", "לאלוהים יש פייבורטים, זה בטוח. את האישה הכי יפה על פני כדור הארץ", כתבו העוקבים הנלהבים בזמן שאחד נוסף קבע: "בדיוק הורידו את התמונה של המונה ליזה והחליפו אותה באחת שלך".

אשת הכדורגלן בת ה-25 חובבת פרובוקציות בחשבון האישי שלה ועל כן זוכה להגדיל את קהל העוקבים שלה מחודש לחודש. רק לפני מספר שבועות היא צולמה מטיילת ברחוב עם הכדורגלן שלה כשהיא לובשת מכנסיים ללא תחתונים

מבחינתה של סינדי "אין הגיון בהלבשה תחתונה, זה משהו שהמציאו בני האדם. לטעמי זה לא טבעי", כך סיפרה בעבר באחד הראיונות עימה, בו התייחסו לכך שהיא מוותרת על חזייה באופן קבוע ועכשיו הגיע תורו של החלק התחתון.

כזכור, האמריקאית והכדורגלן האנגלי הכירו ב-2022 ומאז הם בלתי נפרדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי