הדוגמנית עברה מכדורגלן אחד לכדורגלן אחר מאותה ליגה: "האישה הכי יפה שראיתי"

play
ארבלה צ'י | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 24.3 12:15

אחרי שאלוף אירופה "זרק" אותה וסיים חצי שנה של רומן סוער, נראה שארבלה צ'י לא לקחה קשה וכעת היא בוזגיות חדשה עם שחקן מקבוצה אחרת: "היא מודאגת שיגידו שהיא יוצאת איתו רק כי הוא כדורגלן"

(גודל טקסט)

לפני שלושה חודשים סיפרנו לכם על כוכבת הריאליטי ארבלה צ'י, שגרמה לבלם הפורטוגלי של אלופת אירופה להתאהב בה עד מעל הראש. כזכור, רובן דיאס והפצצה הבריטית שמבוגרת ממנו בשש שנים פצחו ברומן סוער, אך הוא החזיק רק חצי שנה והכדורגלן "זרק" אותה כפי שדווח באנגליה. אבל אל תדאגו לארבלה, היא ממש לא לקחה את זה קשה וכבר המשיכה הלאה עם כדורגלן אחר. 

בת ה-33 התחילה קשר רומנטי עם שחקן שפילד יונייטד, ויניסיוס סוזה. מקור סיפר ל"סאן": "ויניסיוס וארבלה נצפו בדייט בבית קפה והם נראו קרובים מאוד. הוא חיכה איתה שם עד שהיא פגשה חברה. הם בתחילתו של קשר ונראה שההתלהבות בשיאא. הוא אמר שהיא האישה הכי יפה שהוא ראה בחייו, והיא מצד שני מודאגת שיגידו שהיא יוצאת איתו רק כי הוא כדורגלן".

הברזילאי, שעבר לאנגליה בקיץ האחרון מספרד, כבר מכין את עצמו לכמות התגובות שתגיע בעקבות החשיפה שהוא יוצא עם האקסית של דיאס. ארבלה ו-ויניסיוס עדיין לא הכריזו על הזוגיות שלהם באופן רשמי, אבל אתמול היא השוויצה בפני 1.3 מיליון העוקבים שלה בזר הפרחים המושקע ששלחו לה. אז מה שלא מסתדר עם כדורגלן אחד, דווקא עובד היטב עם קשר אחר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי