התגעגעתם? ל"אוהדת הסקסית" מקטאר יש עדכון חשוב לקראת הקיץ

איוונה נול, שגנבה את ההצגה במונדיאל 2022, רמזה על כך שנראה אותה גם ביציעים בגרמניה במסגרת יורו 2024. נבחרת קרואטיה שלה תפתח את דרכה ב-15 ביוני, במפגש מרתק עם ספרד

(גודל טקסט)

איוונה נול גנבה את ההצגה במונדיאל 2022 בקטאר. הדוגמנית הקרואטית הצטלמה בבגדים חושפניים במיוחד באצטדיונים השונים, וזכתה לכינוי "האוהדת הסקסית בעולם".

מאז, נול ניצלה את הפרסום העצום כדי לקדם את עצמה – גם ברשתות החברתיות (למעלה מ-3 מיליון עוקבים באינסטגרם) וגם מחוצה להן. היא בילתה בין היתר במסיבות של לאונרדו דיקפריו, קניה ווסט, דרייק ואחרים, הצטלמה עם כמה מהשמות הגדולים בעולם והחלה לחלטר גם כ-DJ.

בקרוב, כך נדמה, היא תחזור לחיינו. הקרואטית פרסמה לאחרונה שורה של תמונות ממונדיאל 2022 ברשתות החברתיות, לצד הכיתוב: "קדימה יורו 2024" – רמז לכך שגם בגרמניה, כולנו נזכה לראות אותה ביציעים.

"היורו רק עוד חודשיים!" כתבה בתמונה אחרת, בה הצטלמה מול המראה בבגדים תחתונים.

קרואטיה תפתח את דרכה ב-15 ביוני, בקרב מרתק מול ספרד. לאחר מכן מצפים לה בשלב הבתים משחקים גם מול אלבניה (19 ביוני) ואיטליה (24).

"אני רוצה להיות שגרירת פיפ"א במונדיאל הבא", אמרה בעבר בריאיון ל-TMZ. "אני מוכנה גם לשמש כשגרירה עבור קבוצה שאני אוהבת".

נול קיבלה לאחר המונדיאל שורה של הצעות וסירבה ללא מעט מהן – כולל מאתר "אונליפאנס". כשנשאלה מדוע, השיבה: "אני אוהבת לעבוד עם מותגים שחביבים עלי. במונדיאל קיבלתי עשר שיחות ביום, 20 מיילים רק בנוגע לאונליפאנס. כולם פנו אלי, אבל מבחינתי הכסף הוא לא הכל. אני לא שופטת אף אחת, אבל זה פשוט לא בשבילי. המוניטין שלי חשוב לי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי