לוהטת מתמיד: הקאמבק המרגש של אשתו של שחקן מכבי תל אביב

play ג'ניר סבוריט
ג'ניר סבוריט | מסך, אינסטגרם
צפו: פרץ כבש שער ענק וגול של אחמד נפסל, מכבי ת"א ניצחה 0:2 את סכנין 04:20

אחרי שנאלצה לעזוב את ישראל למספר חודשים בשל המלחמה, כעת היא שבה ארצה בדיק כשהתחיל החום ודאגה לתעד את עצמה בבריכה

(גודל טקסט)

עם החום המטורף שפקד אותנו ורגע לפני פתיחת עונת הרחצה, הספרדייה הכי שווה בליגת העל עשתה קאמבק וחזרה לישראל. ג'ניר מרטוס, אשתו של אנריק סבוריט, שבה לארץ הקודש עם הבן לוקאס והדבר הראשון שהיא עשתה זה לעבוד על השיזוף בווילה שלהם בהרצליה פיתוח. אשת הכדורגלן הזכירה לכולם את הגנים ממדריד ועד כמה היא לוהטת בבגד ים, בכל ימות השנה. 

שוב בישראל. אשתו של אנריק סבוריט | מסך, אינסטגרם

כזכור, במהלך החודשים האחרונים היא והבן שלהם חיו בספרד בעקבות המצב בישראל. ג'ניר שיתפה את העוקבים שהיא פוחדת לשהות בארץ במהלך המלחמה בגלל הילד. עכשיו סוף סוף הם חזרו והתאחדו עם המכביסט בדיוק במאני טיים של העונה, שנפתח עם ניצחון מתוק שנוי במחלוקת. המשפחה הביאה איתה את החום ואתמול זכתה לשבת שמשית עם 31 מעלות בבילוי מושלם בבריכה שבביתם.

אנריק וג'ניר – האיחוד | מסך, אינסטגרם

למרות שלסבוריט אין חשבון אינסטגרם והוא נשאר מחוץ לעולם הרשתות החברתיות, אשתו היפה עושה את זה עבורו ומרימה לו לפני כל משחק של מכבי. "המלך שלנו" כתבה על גבי תמונה שלו באיצטדיון והכניסה את 22 אלף העוקבים שלה לטירוף. קהל העוקבים של אשת הכדורגלן ממשיך לעלות משנה לשנה כולל כל השחקנים המכביסטים שמקבלים עידכונים על החבר שלהם לחדר ההלבשה דרך אשתו שדואגת לשתף. 

והיא אחרי לידה, כן? ג'ניר סבוריט
והיא אחרי לידה, כן? ג'ניר סבוריט | מסך, אינסטגרם
ברוכה השבה לחום הישראלי | מסך, אינסטגרם
משפחת סבוריט | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: אנריק סבוריט, ג'ניר מרטוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי