דולב חזיזה מעלה כמעט הכל לרשתות החברתיות, חוץ מדבר אחד

הכוכב הפצוע של מכבי חיפה מרבה להביע את דעותיו בקשר לשלל נושאים, אך יש דבר אחד שכרגע הוא משאיר הרחק מהעיניים של כולם

(גודל טקסט)

דולב חזיזה נחשב לאחד השחקנים הפעילים ביותר ברשתות החברתיות. אחרי הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב על בני סכנין, הכוכב הפצוע של מכבי חיפה העלה לסטורי את מה שהרגיש לאחר שהשער של הקבוצה מהמגזר נפסל בטענה לעבירה על גבי קניקובסקי, ובכלל, הקשר בן ה-28 מרבה לשתף את אלפי העוקבים שלו בתחושותיו בכל הזדמנות שהוא מוצא לנכון. 

ולמרות השיתופים שלו בפני 77.5 אלף העוקבים שלו באינסטגרם, יש דבר אחד שהוא לא מסכים לחשוף. אילנה חזיזה, החצי השני של הכדורגלן, שיתפה את אלפי העוקבים שלה בסוף השבוע האחרון מדוע הם לא חושפים את פניו של ים, בנם בן התשעה חודשים. אשת הכדורגלן העלתה תמונה שלה עם ים הקטן במעלית והוסיפה אימוג'י של סמיילי גדול כדי לכסות את פניו. "תסלחו לי על הסמיילי, הכל בגלל דולב", כתבה אילנה והוסיפה פרצופים צוחקים. 

חזיזה, בדומה לרבים אחרים, לא מעוניין לחשוף את בנו ברשתות החברתיות. יש שמאמינים שזה מביא מזל רע ויש שפשוט לא רוצים להעלות תמונות של ילדיהם מבלי לקבל את האישור שלהם לכך. רמי גרשון ונטע אלחמיסטר, קורל וסרג'י ואפילו שובל גוזלן ואשתו מיה גולדמן נמנעים מלחשוף את הילדים. האמת? עם בריוני המקלדת שיש היום – אפשר בהחלט להבין מדוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי