בספרד טוענים שאשתו של דני אלבס במערכת יחסים עם אדם מפורסם מאוד

play
ג'ואנה סאנז' | מסך אינסטגרם
מחוץ לקווים, 31.3 16:39

בצל השמועות על תשלום דמי הערבות שהובילו לשחרור של כדורגלן העבר מהכלא, יש הטוענים כי אשתו המשיכה הלאה וכבר מצאה גבר אחר

(גודל טקסט)

אחרי למעלה משנה, שולמה ערבות על סך מיליון יורו ודני אלבס שוחרר מהכלא. לצד לא מעט שמועות שפורסמו בנושא, כשבין היתר נטען תחילה שניימאר ואביו הם האחראיים לתשלום, לאחר מכן עלה שמו של הכדורגלן ממפיס דפאי ואתמול דווח שמגזין ברזילאי גדול הוא זה ששילם את הסכום בתמורה לסרט דוקומנטרי שיכסה את סיפורו של כדורגלן העבר, כעת נטען כי אלבס דרש שגם גרושתו, ג'ואנה סאנז', תשתתף.

נשמע מוזר? יותר הזויה מכך זו העובדה שלמרות שנפרדה ממנו בזמן שהותו בכלא, לאחר שחרורו של הברזילאי שעדיין עונד את טבעת הנישואים שלו, נראה שהיחסים בין בני הזוג לשעבר קיבלו תפנית בלתי צפויה. הדוגמנית כזכור הפסיקה לעקוב אחרי בעלה באינסטגרם, מה שעורר ספקולציות לגבי פרידה אפשרית. בתוכנית הטלוויזיה 'פיאסטה' חשפו שלמרות "הקרבה" ביניהם והדרישה של אלבס שג'ואנה תיקח חלק בסרט על חייו, יש מצב שהיא כבר המשיכה הלאה והתאהבה במישהו אחר.

בתוכנית חשפו שאשת הכדורגלן לשעבר מתעניינת במישהו אחר וטענו כי הוא מפורסם מאד. מקור המקורב לאיש המסתורי שמשך את תשומת ליבה של הדוגמנית, חשף בפני העיתונאי סרחיו גארידו שיש גם תמונות של ג'ואנה נהנת מערב סוער בחברתו של זמר מאוד ידוע, קשר שהתחיל בזמן שאלבס עדיין היה מאחורי סורג ובריח. עוד סיפר העיתונאי שהדוגמנית עזבה את המקום בחברת אותו זמר, מה שהותיר את הנוכחים פעורי פה.

במקביל, העלילה הסתבכה עוד יותר כשהתגלה שג'ואנה בכלל נמצאת בביתו של אלבס בימים אלו ממש, מה שהותיר את כולם מבולבלים לגבי הסטטוס הנוכחי של השניים. האם הם יחד או שהיא כבר המשיכה הלאה? אם באמת הכל מצולם לסרט דוקו, נגלה כולנו ממש בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי