מישל גרציג וטיבו קורטואה הביאו לעולם בת – והשם שלה נחשף

מרגש: בוואלה! סלבס חשפו כי הדוגמנית הישראלית ושוער ריאל מדריד הביאו בת משותפת ראשונה – ואיך הם החליטו לקרוא לתינוקת?

(גודל טקסט)

בוואלה! סלבס דווח היום (שלישי) כי הדוגמנית הישראלית מישל גרציג ושוער ריאל מדריד טיבו קורטואה הביאו לעולם אתמול בת משותפת ראשונה, וחשפו כי השם שבחרו השניים הוא אלי.

כידוע, מישל הפכה לאמא בפעם הראשונה, בעוד לטיבו יש בת ובן מבת זוגו לשעבר, הספרדייה מרטה דומינגז. כזכור, בחודש שעבר ערכו השניים בייבי שוואר (מסיבה לקראת לידת התינוק) והזמינו את כל החברים, כולל שחקני הבלאנקוס, באירוח ישראלי שגרם לתיאבון של האירופאים להיפתח. ביתם המפואר של הזוג במדריד עוצב בצורה יפייפיה עם סידורי פרחים ושולחן עמוס.

טיבו קורטואה, מישל גרציג | מסך, אינסטגרם

בריאיון שערך בעבר סיפר שוער ריאל כיצד שמע לראשונה על הישראלית: "הייתי במלון, אחרי משחק עם הנבחרת, וגללתי את הפיד באינסטגרם. פתאום קפצה לי תמונה של מישל עם הכלב שלה. אני מסתכל רק על פרופילים שאני עוקב אחריהם ולא הכרתי אותה, אבל הא פתאום הופיעה. חשבתי שהתמונה מתוקה וכתבתי לה: 'חמודים', בלי שום ציפייה שהוא תענה לי, אבל היא ענתה".

מישל סיפרה גם היא: "ראיתי את ההודעה וחשבתי לעצמי 'אוקיי, זה מגניב. אני אענה לו'. כתבתי 'תודה'. הוא מיד שאל אותי איך עבר היום שלי, איך הולך, וחשבתי 'הבחור הזה מקסים'". מאותו רגע, השוער הבלגי והדוגמנית הישראלית המשיכו לדבר עד שנפגשו לראשונה באפריל 2021, התחתנו בסוף חודש יוני ב-2023 וכעת, בשעה טובה ומוצלחת, הפכו להורים. שיהיה במזל!

עוד באותו נושא: טיבו קורטואה, מישל גרציג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי