מה עבר עליו?! בחזרה לפדיחה הבלתי נשכחת של הפרשן האנגלי

play
הפרשן כריס קמארה | צילום מסך, מתוך יוטיוב
צפו: מנצ'סטר סיטי וארסנל נפרדו בתיקו במשחק העונה האחרון באנגליה 02:37

לפני 14 שנה בדיוק נתפס כריס קמארה לא מוכן, פספס כרטיס אדום וגרם לאולפן שלם להתפקע מצחוק: "פחדתי שאני הולך להסתבך"

(גודל טקסט)

באנגליה מציינים היום (רביעי) 14 שנה לאחד הרגעים המשעשעים ביותר בתולדות שידורי הכדורגל בממלכה – הפדיחה הבלתי נשכחת של שחקן ומאמן העבר כריס קמארה.

זה קרה ב-2010, כשקאמרה שימש כפרשן בתכניתSoccer Saturday מרשת "סקיי", ונשלח לסקר את המשחק בין פורטסמות' ובלקבורן. אלא שאז, כשהשידור הועבר אליו אחרי כרטיס אדום שנשלף לשחקן בלקבורן, התברר כי קמארה פספס לגמרי את האירוע.

"אנחנו עוברים לפראטון פארק, שם נשלף כרטיס אדום, אבל למי?" תהה המגיש ג'ף סטרלינג, וקמארה המופתע הודה: "אני לא יודע, ג'ף, למי? כנראה שפספסתי את זה. נשלף כרטיס אדום?"

קמארה וחברי הפאנל באולפן – ביניהם שחקני העבר מת'יו לה טיסייה, פול מרסון ואחרים – נקרעו מצחוק. "ראיתי אותו יורד מהדשא, אבל חשבתי שזה חילוף", הודה קמארה בהתייחסו לאנתוני ואנדן בורה הבלגי.

הרגע הבלתי נשכח

קמארה נזכר בתקרית לפני ארבע שנים

"חשבתי שאני הולך להסתבך בגלל הרגע הזה", סיפר קמארה לפני מספר שנים ל"אקספרס" הבריטי. "אני שמח שהגבתי כמו שהגבתי, ולא ניסיתי לבלף ולשקר כאילו ראיתי מה קרה. זה היה אמיתי. אם אתה מנסה לשקר ולהסתיר את האמת, אנשים שמים לב. אני שמח שלבסוף זה עבר בסדר".

ל"ספורטס בייבל" הוסיף ואמר: "מבחינת קריירת הטלוויזיה שלי, זה כנראה היה הרגע המכונן מכולם. למעלה מ-10 מיליון איש צפו בו ביוטיוב ועדיין מזכירים לי את זה. הייתי צריך לשדר את המשחק מפינת המגרש, ליד דגל הקרן, והזווית שלי לא היתה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי