השוטרת שהפכה לכוכבת פורנו חושפת: כך התאהבתי בקבוצת כדורגל

play
לנה הוקאבי | מסך
מחוץ לקווים, 31.3 16:39

אבא שלה היה כומר, אך היא בחרה בכסף המהיר ועזבה הכל לטובת תעשיית המין. איך היא הפכה לאוהדת שרופה ומה ההבדל בין המועדון שלה לבין מנצ'סטר יונייטד?

(גודל טקסט)

לנה הוקאבי הספיקה לא מעט בחייה. היא בת לכומר שהפכה עם השנים לדוגמנית, לאחר מכן לשוטרת וכיום היא כוכבת בסרטים למבוגרים בלבד. אבל לצד השינויים הדרסטיים בקריירה שלה, יש דבר אחד שנותר יציב לאורך כל הדרך: האהבה שלה לכדורגל, ובפרט לווסטהאם יונייטד. היא אמנם נולדה בארצות הברית, אך עברה לאנגליה בשנת 2011 ומאז היא מאוהבת חזק בפטישים.

שם הבמה של לנה הוא סאמר פוקס, כך מכירים את דמותה הפרובוקטיבית של כוכבת הסרטים למבוגרים גם ברשתות החברתיות. הסיבה לחיבור שלה לווסטהאם הוא החבר שהיה לה כשעברה לגור בלונדון. אמנם הוא כבר לא חלק מחייה, אבל העביר לה את התשוקה למשחק והאהבה לקבוצה. פוקס פנתה לאלפי העוקבים שלה והתפללה שווסטהאם תנצח את טוטנהאם, אך לצערה המשחק הסתיים ב-1:1.

"אני אוהבת את הקבוצה ואת האופן בו השחקנים עובדים יחד. בקבוצות אחרות כמו מנצ'סטר יונייטד אפשר לראות שיש המון לחץ, אבל בווסטהאם יש משהו משפחתי וכולם נראים חברים טובים ופשוט כיף לראות אותם משחקים", סיפרה מיס פוקס. את העבודה כשוטרת זנחה בת ה-21 אחרי שנתיים למרות שזה היה החלום שלה, כי היא רצתה לעשות כסף ומהר ועל כן פנתה לתעשיית המין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי