"אלילה", "אלוהית": זוגתו של הכדורגלן הצטלמה בעירום מלא, והרשת נמסה

זוגתו של אקס ברלצונה, שידועה כחובבת צילומים נועזים, הורידה את הבגדים והחמיאה לצלם ("מעריצה אותך"), שהשיב: "אתלה את כל התמונות שלך על הקיר בבית". הכדורגלן טרם הגיב, אך אין סיבה לדאגה

(גודל טקסט)

אשת הכדורגלן הלוהטת בספרד ואולי בעולם, ג'סיקה גואיצ'ה, מככבת במדור שלנו בתדירות גבוהה בזכות האהבה שלה לטבע. הכוונה במקרה שלה היא לא לטייל בעולם ולראות נופים, אלא להתחבר למקום הטבעי ולהוריד את הבגדים. הספרדייה בת ה-27 לא מאמינה בהלבשה תחתונה, משתפת סרטונים כשהיא מתלבשת ברכב וכמובן גם הפנים והגוף של מותג בגדי הים הלוהט שלה, ובכל זאת היא שוב הצליחה להפתיע את כולם.

צפו בתמונות העירום

החצי השני של אקס ברצלונה, הבלם הספרדי מארק ברטרה שמשחק כיום בריאל בטיס, שיתפה את 1.8 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם בתמונות שלה בעירום מלא. כל גופה של ג'סיקה חשוף לחלוטין בפני המצלמה של הצלם הספרדי אלברו קורטז, לו הקדישה את הכותרת כשכתבה "מעריצה אותך". הוא השיב לה בתגובות וכתב: "אני מתכוון לתלות את כל התמונות שלך על הקיר בבית. אלילה".

הראשונה לפרגן לפצצה הבלונדינית ששברה את הרשת הייתה היבה אבוק, גרושתו של אשרף חכימי שכתבה לה: "מדהימה!". בן הזוג שלה אמנם לא הגיב, אבל הוא כבר הצהיר בעבר שהוא יוצא עם "האישה היפה בעולם – מבפנים ומבחוץ".

חוץ מזה, השניים בילו בשבוע שעבר ביורודיסני בפריז ונראו מאוהבים עד מעל הראש. הבוקר ג'סיקה מככבת בכותרות של כל אתרי הרכילות באירופה תחת כותרת אחת מאד ברורה: "אלוהית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי