"סבלתי מדיכאון, הרגשתי שאני לא יפה יותר": אשת הכדורגלן שפכה את הלב ‎

אשת השחקן חשפה את הקשיים אחרי הלידה ("נעזרתי בפסיכיאטר") וסיפרה כי התגברה על הכל בזכות בעלה המכיל: "הוא היה שם בשבילי כל הזמן. יודעת מה חושבים על כדורגלנים, אבל הוא לעולם לא יפגע בי"

(גודל טקסט)

היא אשת עסקים שמגלגלת מיליונים, דוגמנית, משפיענית רשת עם 3.3 מיליון עוקבים באינסטגרם, אמא לארבעה ואשתו של שחקנה של אתלטיקו מדריד, אלברו מוראטה. אליס קמפאלו, שכבשה את ליבו של הספרדי כבר לפני שנים, פתחה את הלב בראיון לפודקאסט של ויקי מרטין ברוקל, איתה היא חולקת את התשוקה לאופנה, וסיפרה שלמרות שהחיים שלה נראים "מושלמים" מהצד, זה רחוק מהמציאות.

"אחרי ההריונות סבלתי מדיכאון. היה לי רע מאוד מבחינה רגשית, זה נורמלי, זה קורה לנשים רבות. זה חיוני שיהיה מישהו לצידך שמבין את התחושות הרעות שלך. אם לא היה לי את אלברו שנלחם כל יום על האושר שלי, אני לא יודעת איך הייתי יוצאת מזה", פתחה אשת הכדורגלן וסיפרה: "לא הערכתי את עצמי בכלל ואפילו לא הרגשתי יפה. החלטתי לפנות ולקבל עזרה מקצועית מפסיכיאטר שעבד איתי הרבה", חשפה.

אליס הוסיפה שבעלה תמך בה גם כשהייתה "מגעילה" והצליח להכיל אותה ברגעים הכי קשים: "היו מקרים שבהם עניתי לו בצורה ממש לא יפה והוא הבין אותי. 'מה אני יכול לעשות כדי לשפר לך את ההרגשה? זה יום נחמד מאוד, בואי נצא לטייל', הוא הציע. לכן אני כל כך אסירת תודה. הוא היה שם בשבילי כל הזמן".

השניים הכירו דרך הרשתות החברתיות ומאז הפכו לבלתי נפרדים: "זה המזל של חיי, אם אתה מוציא את אלברו מהחיים שלי, אתה לוקח ממני חלק", הבהירה אליס.

"אני יודעת מה חושבים על שחקני כדורגל אבל לנו יש מערכת יחסים מיוחדת שלדעתי לא תיגמר אף פעם. צמחנו יחד ועברנו הרבה קשיים בהצלחה. אנחנו מתווכחים, ואנחנו יכולים ללכת שלוש שעות בלי לדבר, רק להרגיש אהבה. אני יודעת שהוא לעולם לא יפגע בי ואני לא אפגע בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי