הדוגמנית "עברה" מכדורגלן לכדורגלן אחר באותה ליגה: "את מרהיבה"‎

אחרי שהתגרשה מבעלה המפורסם, כוכבת הרשת אנדריאה ססמה הכריזה כי היא בזוגיות עם שחקן אחר שמחמיא לה באינסטגרם מול כולם

(גודל טקסט)

כוכבת הרשת אנדריאה ססמה ניהלה מערכת יחסים עם איקר מוניאין, הקפטן של אתלטיק בילבאו, במשך מספר שנים. הם התחתנו ב-2017, הביאו שני ילדים משותפים וניהלו חיי משפחה פוטוגניים. אלא שלפני פחות משנתיים, היחסים עלו על שרטון ובני הזוג החליטו להתגרש. אחרי הפרידה, ב"לה ליגה" התבאסו מכך שהבלונדינית הפצצה כבר לא תתהדר יותר בתואר "אשת כדורגלן", אז היא בן זוג חדש מליגה הספרדית.

בדצמבר הפתיעה אנדריאה כשחשפה בפני מאות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם שהיא נמצאת במערכת יחסים עם שחקן כדורגל אחר. מדובר בלואיס מילה, שחקן חטאפה שהתאהב חזק באקסית של הקולגה שלו וכבר הספיק לבלות איתה בכמה חופשות רומנטיות, כולל האחרונה בלונדון, כפי שחשפו השניים בחשבונות האישיים שלהם. אנדריאה שומרת מאוד על הפרטיות שלה ושל ילדיה ברשתות החברתיות אבל הפעם לא הצליחה להתאפק ואת התמונות עם הבן זוג החדש שלה שיתפה בגאווה. 

בפוסט האחרון ששיתפה אשת הכדורגלן, בו פירסמה בגדים של חברת 'קלאב דל דפורטיסטה', אנדריאה זכתה להמון מחמאות מאלפי המעריצים שלה באינסטגרם. מי שיגולל בתגובות שקיבלה על התמונה לא יוכל לחמוק מהחבר החדש והנלהב שכתב לה: "את נראית מרהיב, מהממת".

זו איננה הפעם הראשונה שאנחנו מספרים לכם על אקסית של כדורגלן שמצאה לעצמה כדורגלן חדש, ואפילו בליגת העל שלנו יש סיפור כזה מהשנה האחרונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי