בתו של אלון מזרחי עוררה סערה גדולה: "נשים ישראליות הן היפות בעולם"

play
סאן מזרחי | אינסטגרם
מחוץ לקווים, 7.4 11:43

פוסט של חברת "זארה" עם תמונות של סאן מזרחי עורר גל של תגובות מצד שונאי ישראל. נשות הכדורגלנים וסלבריטאים נוספים נחלצו להגנת הדוגמנית והמדינה, ועוקב שבדי אחד פגע בול וגנב את ההצגה

(גודל טקסט)

זאת לא הפעם הראשונה שהבת של אחד מגדולי החלוצים שהיו לנו בישראל, אלון מזרחי, עולה לכותרות בעקבות קריירת הדוגמנות שלה, אבל הפעם היא הצליחה לשבור שיא נוסף. הדוגמנית בת ה-25 שהצטלמה כבר לרשימה מכובדת של מותגי על, מככבת בקמפיין החדש של רשת האופנה הענקית 'ZARA' והפוסט ששיתף המותג הספרדי בפני 61.6 מיליון העוקבים גרם לסערה ברשתות החברתיות. 

מלחמת תגובות החלה לאחר שתמונותיה של סאן בקמפיין ההלבשה תחתונה של זארה נשים עלה לאוויר, מלחמה שהפכה בין רגע לפוליטית. אלפי תגובות אוהדות של ישראלים שהגיעו לפרגן לבתו של כדורגלן העבר ובעיקר להדוף את שונאי ישראל ואת כל מי שקרא "לשחרר את פלסטין" על גבי הפוסט. דנה וושצינה, מאי ורד, עמית פיליפ, אופק אלו, יובל ביטון, יובל אמזלג הן רק חלק מנשות הכדורגלנים שללא כל היסוס תמכו בסאן ופירגנו לה בתגובות.

כך גם אבישג סמברג, מאיה קיי ועוד ישראלים רבים שהרגישו צורך להגן על סאן, שמטרתה היא להפיץ יופי בעוםל ולהתפרנס בכבוד. תומכים רבים ממדינות זרות שהבינו שהוויכוח בתגובות הפך לפוליטי קבעו: "תנו ליופי להיות יופי". עוקב שבדי טען: "נשים ישראליות הן היפות בעולם. למה אכפת לכם מהאזרחות של הדוגמנית? למי זה משנה? כולן קונות בזארה, יהודיות, מוסלמיות ונוצריות. בחרו בה בזכות היופי שלה, יצא שהיא ישראלית. פרגנו". שאפו לזארה על הבחירה ושאפו לאלון ולורד גרושתו, על הגנים. 

למקרה שלא ידעתם, כבר בגיל 17 ניסתה סאן להתקבל לסוכנויות דוגמנות שונות בישראל, אך אף סוכנות לא קיבלה אותה. לאחר שהשתחררה מהצבא, ניסתה פעם נוספת ושוב הניסיון לא צלח. כיום היא חתומה בסוכנות 'אינץ מודלס' ומול סוכנויות נוספות בניו יורק, ברצלונה, לונדון, מילאנו ופריז. חוץ מרוברטו קבאלי, היא צעדה בתצוגות של: פנדי, דיור, ורסאצ'ה, שאנל, ז'אן פול גוטייה, ז'קמוס ועוד.

לאורך הקריירה היא כבר זכתה בטייטל מרשים כמו "Top Breakout" של אתר "מודלס", שזיכה אותה במקום הראשון במגזין Vouge לדוגמניות המבטיחות לשנת 2023, והיא ממשיכה לקטוף קמפיינים ולטפח את המותג העולה בעולם הדוגמנות שנקרא סאן מזרחי.  כבוד.

עוד באותו נושא: אלון מזרחי, סאן מזרחי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי